سوالات متداول جراحی زیبایی پروتز سینه
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی ""دکتر مهدی جعفری""سعی خواهیم کرد سوال های متداول جراحی زیبایی پروتز سینه را که اکثر بیماران مطرح می نمایند پاسخ دهیم.

سوالات متداول جراحی زیبایی پروتز سینه

برخی از رایج ترین سوال ها درخصوص پروتز سینه در زیر ارائه شده اند و دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی به آن ها پاسخ داده اند: 

آیا درست است که پروتز باید هر ۵ سال یک بار تعویض شود؟

خیر، در صورت عدم بروز عارضه نیاز به تعویض پروتز نمی باشد.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم و سایر انواع جراحی زیبایی به تیم مشاوره متخصص زیبایی و جراح زیبایی سینه “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

آیا جراحی زیبایی پروتز سینه مانع شیردهی می شود؟

خیر داشتن پروتز منعی برای شیردهی ایجاد نمی کند.

آیا سفر هوایی برای کسانی که پروتز دارند مخاطره آمیز است؟

خیر،به هیچ وجه، هیچ گونه خطری در این رابطه وجود ندارد.

آیا احتمال سرطان پستان در افرادی که پروتز دارند بیشتر است؟

خیر، پروتز های نسل جدید هیچ گونه خطری در این زمینه ندارند.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی زیبایی جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم و غیره می توانید به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه کنید. همچنین می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر را در کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده کنید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر