بازسازی سینه در جراحی زیبایی سینه با پروتز

بازسازی سینه در جراحی زیبایی سینه با پروتز

در این مقاله از وب سایت تخصصی متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی “دکتر مهدی جعفری” با ما همراه باشید تا با جراحی زیبایی سینه، جراحی بازسازی سینه و پروتز سینه آشنا شوید.  

بازسازی سینه در جراحی زیبایی سینه

زمانی که عمل بازسازی سینه یا جراحی سینه صورت می گیرد هدف اصلاح نمودن تغییرات بدن و یا برگرداندن سلامتی به شخص می باشد. امروزه بسیاری از بانوان جهت درمان سرطان سینه به انجام جراحی سینه می پردازند، در جراحی سینه بخش زیادی از بافت پستان حفظ می شود، در جراحی سینه فقط بخش کوچکی از سینه را بر می دارند.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم و جراحی لیپوماتیک به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

توجه به این نکته لازم است این شرایط برای تمامی اشخاص یکسان نیست، زیرا در برخی از بیماران پزشک مجبور است با انجام عمل ماستکتومی کل بافت پستان را بر دارد. بانوانی که به دلیل سرطان، پستان آنها برداشته شده است می توانند از جراحی بازسازی سینه استفاده نمایند.  
دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و متخصص زیبایی، برای بیمارانی که کل بافت پستان را برمیدارند پس از مدت زمان کوتاهی به بازسازی پستان می پردازد تا بیمار احساس ناراحتی به دلیل نقص عضو نداشته باشد. خوشبختانه در سال های اخیر در امر بازسازی سینه پیشرفت های بسیاری نیز رخ داده است. 
دکتر جعفری فوق تخصص زیبایی بیان می کنند که بیماران باید این مسئله را در نظر داشته باشند که پستان بازسازی شده هرگز شیر تولید نمی کند و یا نمی تواند به مانند پستان طبیعی حس نوک پستان را بازسازی کند، اما با تمامی این تفاسیر نتیجه جراحی بسیار رضایت بخش و عالی خواهد بود.

روش های بازسازی سینه در جراحی سینه

روش های گوناگونی برای بازسازی سینه وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • بازسازی سینه با نسج مصنوعی (پروتز های پستانی)
  • بازسازی سینه با استفاده از بافت بدن خود شخص

بهترین متخصص زیبایی و جراح سینه

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع روش های جراحی زیبایی سینه، بازسازی سینه، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم، جراحی لیپوماتیک و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. در کانال تلگرام و آپارات می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری را مشاهده نمایید و یا با تعیین نوبت جهت مشاوره از طریق شماره تلفن‌های بالای همین صفحه اقدام نمایید.

 

با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر