تزریق ژل و تزریق بوتاکس

پوست با بالا رفتن سن حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و افتادگی پیدا خواهد کرد. افراد معمولا برای حل این مشکل اقدام به جوانسازی پوست و به خصوص جوانسازی صورت می نمایند. برای جوانسازی پوست راه های متنوعی موجود است که یکی از بهترین راه های جوانسازی صورت در جراحی زیبایی، تزریق ژل و تزریق بوتاکس است.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص تزریق چربی صورت، تزریق ژل، انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

چگونگی انجام تزریق ژل و تزریق بوتاکس

همان طور که می دانید بوتاکس سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم است که در حالت معمولی این باکتری مسمومیت غذایی را سبب می شود. این دارو در واقع با تغییر ساختمان سم کلستریدیوم بوتولینوم به وجود آمده است. طبق نظر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی همچنین بهترین جراح زیبایی دکتر مهدی جعفری، فیلر نیز نوعی پرکننده نسج نرم محسوب می شوند که به داخل پوست تزریق می شوند تا با پرکردن چین و چروک پوستی، ظاهری جوان تر برای فرد به ارمغان بیاورند.

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس از رایج ترین و پرطرفدار ترین روش ها برای جوانسازی پوست و جوانسازی صورت در بین آقایان و خانم ها است.

تزریق ژل یا فیلر

این نوع تزریق نیز همچون بوتاکس از پرکاربرد ترین روش های برای جوانسازی صورت و جوانسازی پوست است که توسط دکتر جعفری بهترین متخصص زیبایی به بهترین نحو انجام می شود.

 

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر
کد های هدر و فوتر فعال هستند