جراحی زیبایی لب ها توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با چگونگی انجام جراحی زیبایی لب و جراحی ترمیمی لب و همچنین کاربرد آن ها آشنا شوید. 

چگونگی جراحی زیبایی لب 

ممکن است لب ها بر اثر تصادف و یا عارضه و سانحه دچار تغییرات ظاهری شود، همچنین ممکن است سوختگی و پارگی باعث تغییر در بافت آن ها شود. در این مقاله سعی بر آن شده است که نحوه انجام و کاربرد جراحی ترمیم لب بیان گردد. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این جراحی با مطب دکتر مهدی جعفری ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی تماس بگیرید.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم و غیره به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

تاثیر جراحی لب بر زیبایی

لب ها اعضای اصلی در زیبایی صورت محسوب می شوند و در صورت تخریب و یا تغییر آن هم به صورت مشهود می تواند در جذابیت و زیبایی فرد تاثیر منفی بگذارد. هرچند که این دسته از عوارض ناخواسته بوده و فرد تمایلی به آن ندارد اما می توان از آن به عنوان یک عضو برای جراحی زیبایی یاد کرد . این دسته از جراحی ها که به ترمیم نواقص لب ها می پردازد نیازمند یک جراح متبحر و با تجربه و بهترین متخصص زیبایی است.

کاربرد جراحی ترمیم لب

  • جراحی ترمیم لب در لب های بریده
  • جراحی ترمیمی لب در لب های دچار سوختگی
  • جراحی ترمیمی لب در لب هایی که در اثر تصادف بافت آن از بین رفته است
  • اصلاح مشکلات لب در کودکانی که به صورت مادرزادی دچار شکاف کام و لب هستند
  • سایر موارد

این جراحی زیبایی در بسیاری از موارد نیازمند تیم پزشکی با تجربه و متخصص می باشد و این اقدام توسط دکتر مهدی جعفری، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی قابل انجام است. این جراحی زیبایی نتایج درخشانی برای بازسازی لب ها و اصلاح معایب موجود در آن دارد و عزیزانی که از مشکلات ظاهری در لب ها رنج می برند می توانند با معاینه و بررسی دقیق جراح زیبایی برای ایده ال بودن این جراحی زیبایی مد نظر قرار بگیرند و طی جراحی ترمیمی لب ها بافت کلی لب و یا فرو رفتگی و بیرون زدگی ها را اصلاح نمود.

بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی در تهران

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی زیبایی جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم و غیره می توانید به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه کنید. همچنین می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر را در کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده کنید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر
کد های هدر و فوتر فعال هستند