بررسی جراحی بینی غیراستاندارد توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

بدون شک عمل بینی یا جراحی رینوپلاستی امروزه تبدیل به پرکاربردترین نوع جراحی زیبایی به خصوص در کشور ایران شده است، دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و بهترین متخصص زیبایی در تهران در این مقاله قصد دارند به بررسی جراحی بینی غیراستاندارد بپردازند، با ایشان همراه باشید. 

چرا جراحی زیبایی بینی پرطرفدار است؟

با توجه به تحقیقات انجام شده، شرایط اجتماعی و فرهنگی جوامع به خصوص در جهان سوم باعث شده است که این نوع عمل زیبایی روز به روز خواهان بیشتری چه در بین بانوان و چه در بین آقایان داشته باشد. لذا یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی همچون دکتر مهدی جعفری موظف است قبل از انجام این عمل زیبایی به خوبی با فرد مراجعه کننده صحبت کند و مشاوره های لازم را به او بدهد تا مناسب ترین شکل بینی را برای انجام جراحی انتخاب کند. 

دکتر مهدی جعفری بهترین متخصص زیبایی در تهران با مشاوره های رایگان در زمینه جراحی زیبایی بینی یا جراحی رینوپلاستی، عمل سینه شامل لیفت سینه و پروتز سینه و ماموپلاستی و لیپوماتیک و لیپوساکشن در خدمت شماست.

 جراحی بینی غیراستاندارد از نظر بهترین متخصص زیبایی در تهران

همان طور که آمار سالانه نشان می دهد جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی پرتکرارترین نوع جراحی پلاستیک به خصوص در خاورمیانه شده است و حتی گاهی ممکن است چنانچه این عمل زیبایی توسط یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام نشود و اصول استاندارد آن رعایت نشود، بعضی از افراد برای بار دوم و سوم هم خواهان انجام مجدد رینوپلاستی باشند. که مسلماً عوارضی از جمله عدم دستیابی به شکل ظاهری دلخواه و یا مشکلات تنفسی را هم در پی خواهد داشت. 

جلوگیری از انجام جراحی بینی غیراستاندارد

بهترین راه برای جلوگیری از یک جراحی بینی غیراستاندارد این است که برای انجام این عمل زیبایی به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی همچون دکتر مهدی جعفری مراجعه نمایید که سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه انواع جراحی پلاستیک و زیبایی داشته باشد. برای جلوگیری از انجام یک جراحی بینی غیراستاندارد، پزشک جراح باید بهترین مشاوره ها را به فرد مراجعه کننده بدهد و فرد نباید انتظارات غیر واقعی از انجام این عمل از جمله شیب خیلی زیاد، سوراخ های کوچک، نوک بینی خیلی بالا و غیره داشته باشند.  

دکتر جعفری بهترین متخصص زیبایی در تهران

دکتر مهدی جعفری با سابقه ای طولانی در زمینه انواع جراحی های زیبایی از جمله جراحی زیبایی سینه شامل پروتز سینه و ماموپلاستی، جراحی بینی یا رینوپلاستی، لیپوماتیک و لیپوساکشن و تزریق ژل و تزریق بوتاکس بهترین متخصص زیبایی در تهران می‌باشند. برای مشاهده‌ی کارهای آقای دکتر جعفری می‌توانید به کانال تلگرام و آپارات ایشان مراجعه فرمایید.

 

با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر