لیپوساکشن پهلو توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر جعفری
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

شما می توانید از طریق جراحی زیبایی لیپوساکشن پهلو و جراحی لیپوماتیک تحت نظر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" چربی های پهلو خود را بدون هیچ گونه عوارض جدی و خطرناکی از بدنتان خارج کنید و به وزن ایده آل و اندامی مناسب دست یابید، در ادامه با ما همراه باشید تا با چگونگی انجام این جراحی زیبایی برای لاغری موضعی آشنا شوید. 

جراحی زیبایی لیپوساکشن پهلو

لیپوساکشن پهلو جراحی زیبایی است که طی آن جراح زیبایی به برداشتن چربی های اضافی در این منطقه می پردازد. چربی های انباشته شده و سفت شده در پهلوها برای آب شدن نیاز به رژیم های غذایی سخت و ورزش های سنگین دارند و در بسیاری از موارد به صورت کامل از بین نمی روند، لیپوساکشن و جراحی لیپوماتیک کمک می کند تا بافت چربی های این ناحیه شل و بیرون کشیده شوند.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی لیپوماتیک و جراحی زیبایی لیپوساکشن پهلو برای لاغری موضعی، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی به تیم مشاوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

در واقع لیپوساکشن و جراحی لیپوماتیک یعنی مکش و خارج کردن چربی ها که با استفاده از یک پمپ مکشی انجام می شود و برای لاغری موضعی کاربرد دارد.

چگونگی انجام لیپوساکشن پهلو

ساکشن دارای یک لوله نازک از جنس استیل به نام کانولا است با ایجاد حرکت چرخشی توسط پزشک و متخصص زیبایی وارد بدن می شود و بعد اقدام به تخلیه چربی ها می کند. در واقع بیمار در پایان جراحی زیبایی تنها یک سوراخ در بدن خود احساس می کند. پهلوها نقاطی هستند که به خوبی با جراحی لیپوساکشن لاغر می شوند و این لاغری به صورت دائمی در فرد باقی می ماند.

لیپوساکشن یک روش برای لاغری موضعی است که قادر به برداشتن و تخلیه کردن چربی از زیر پوست در قسمت های مختلف بدن از جمله شکم، پهلو، ران و غبغب خواهد بود.

اقدامات لازم قبل از لیپوساکشن پهلو

 لازم است تا قبل از جراحی آزمایشات و معاینات لازم در این جهت گرفته و بررسی شود تا بیمار بتواند نتایج موفقی از عمل به دست آورد. لیپوساکشن کمک می کند تا بافت اضافی چربی در پهلو و شکم ها کاهش یابند و از بین بروند.

لاغر کردن و شکل دادن مجدد شکم و پهلو، از طریق خارج ساختن چربی های اضافی از جمله مزایای این روش است، که منجر به بهبود شکل و نسبت های آن و در نهایت بهتر کردن تصویر فرد از خویشتن می شود.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن و جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره “دکتر مهدی جعفری” که یکی از بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی هستند، مراجعه کنید. بنابراین پیشنهاد می شود در صورتی که تمایل دارید تا یکی از روش های لاغری موضعی را انتخاب کنید از مشاوره صادقانه دکتر مهدی جعفری استفاده کنید. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر