کوچک کردن سینه آقایان یا ژنیکوماتسی

جراحی کوچک کردن سینه آقایان یا ژنیکوماستی

بزرگ بودن سینه در آقایان (ژنیکوماستی) مشکلی است که به دلایل مختلفی بروز می کند، بزرگ بودن سینه علاوه بر تخریب زیبایی ظاهری و اندام ممکن است ایجاد درد و تورم بنماید که منجر به تقاضای شخص به کوچک کردن سینه می گردد. این مشکل که به دلیل رشد غیر طبیعی غدد پستانی در مردان اتفاق می افتد، در بسیاری از موارد منجر به بزرگ شدن بیش از اندازه سینه و در نهایت افتادگی آن می شود، این مشکل به صورت شایع در نوجوانان دیده می شود و ممکن است در نوزادان و یا افراد مسن نیز بروز نماید.   
ژنیکوماستی که نوعی بیماری یا اختلال متابولیکی می باشد به راحتی توسط جراحی ژنیکوماستی قابل درمان بوده و باعث بهبود ظاهر و کاهش درد و تورمات در بدن فرد می شود.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی زیبایی از جمله کوچک کردن سینه، پروتز سینه، لیفت سینه، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم و سایر جراحی زیبایی به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

دلایل نیاز به کوچک کردن سینه آقایان

این مشکل ممکن است بر اثر اختلال در هورمون های جنسی نیز بروز کند، همچنین در مواردی مشاهده می شود که ترشح زیاد هورمون پرولاکتین باعث بروز ژنیکوماستی شده است، هرچند که ممکن است این بیماری بدون هیچ مشخصه ای بروز نماید نیاز است تا توسط متخصص زیبایی یا فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی معاینه و بررسی شوند.

درمان ژنیکوماستی

درمان این بیماری توسط متخصص زیبایی و جراح پلاستیک قابل انجام است، در این روش از ساکشن می توان استفاده کرد که در نهایت منجر به بیرون کشیدن چربی های اضافی در ناحیه سینه آقایان می شود. کاهش سایز سینه ها با زیبایی اندام همراه است، البته در بسیاری از موارد بزرگ بودن سینه در آقایان با درد و تورم همراه است که تحرک و حتی خوابیدن را برای فرد با مشکل مواجه می سازد.

درمان ژنیکوماستی با لیپوماتیک

درمان با استفاده از روش های نوین مانند لیپوماتیک یا لیپولیزر انجام می شود که این جراحی بدون هیچ گونه برش در بدن انجام می شود، همچنین این جراحی با بی حسی و بدون بی هوشی عمومی قابل انجام بوده و بیمار بعد از آن نیازی به بستری در بیمارستان ندارد. جراحی گوچک کردن سینه آقایان سریع، ایمن و راحت بوده و زیبایی ظاهری و افزایش اعتماد به نفس در فرد را به همراه دارد. دقت داشته باشید که درمان در مراحل اولیه بسیار آسان بوده و دوره ی بهبودی بعد از این جراحی زیبایی بسیار کوتاه است. برای درمان زمانی که احساس درد و تورم در ناحیه سینه داشتید به جراح زیبایی و متخصص زیبایی مراجعه کنید و برای از بین بردن مشکلات به وجود آمده اقدام نمایید.

بهترین جراح زیبایی در تهران

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی کوچک کردن سینه آقایان، جراحی زیبایی سینه شامل پروتز سینه و لیفت سینه، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم و غیره می توانید به تیم مشاوره بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. همچنین می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر را در کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده کنید.


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر