لیپوماتیک غبغب و گردن
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

 دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی در این مطلب به توضیح چگونگی جراحی لیپوماتیک غبغب و گردن و تاثیر آن بر افزایش جوانسازی پوست و جوانسازی صورت پرداخته اند.  

جراحی لیپوماتیک غبغب و گردن

 لیپوماتیک از روش های نوین برای لاغری موضعی می باشد که می تواند حجم وسیعی از مشکلات چاقی شما را بر طرف سازد. یکی از جراحی هایی که امروزه بسیار رواج یافته است، جراحی لیپوساکشن یا لیپوماتیک غبغب و گردن است. نتیجه این عمل زیبایی، باریک تر شدن و جذاب تر شدن چهره است که در اشخاص تاثیرات به سزایی ایجاد می کند.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه و سایر جراحی زیبایی به تیم مشاوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید. 

چگونگی انجام لیپوماتیک غبغب و لیپوماتیک گردن

عمل لیپوماتیک چانه و غبغب باعث برداشتن بافت چربی از ناحیه گردن و چانه می شود و زاویه فک و چانه را نمایان تر می نماید و همچنین به جوانسازی صورت و جوانسازی پوست نیز کمک می کند. افرادی که حدود ۳۰ تا ۵۰ سال سن دارند و پوست گردن آنها دچار افتادگی شدید نشده باشد ( اگر پوست شل باشد، لیفت گردن مناسب تر است ) و دارای مقداری چربی اضافی باشد، گزینه مناسب این جراحی هستند.  

انجام جراحی لیپوماتیک توسط بهترین جراح زیبایی

 دکتر مهدی جعفری این جراحی زیبایی را با یک برش بسیار کوچک ( حدود سه میلی متر ) در زیر چانه انجام می دهد و بعد از جراحی به هیچ عنوان مشخص نخواهد بود. البته محل جراحی در هفته های اول با مقداری کبودی مختصر همراه خواهد بود که بعد از مدت کوتاهی محو خواهد شد.

قابل ذکر است تبحر و تجربه جراح زیبایی و متخصص زیبایی در این جراحی اهمیت بسیار زیادی در آنچه انتظار دارید تا به دست آورید، دارد. 

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

جهت مشاوره درمورد انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی بینی و پیکر تراشی می توانید به تیم مشاوره بهترین جراح زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. برای مشاهده برخی از نمونه کارهای دکتر به کانال کانال تلگرام و آپارات ایشان مراجعه کنید. 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر