لیپوماتیک باسن توسط بهترین متخصص زیبایی در تهران
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

یکی از بهترین راه های از بین بردن چربی اضافه بدن استفاده از روش نوین لیپوماتیک است و لیپوماتیک باسن یکی از انواع آن می باشد، اگر جهت انجام لاغری با استفاده از لیپوماتیک و جراحی باسن به فوق تخصص جراحی پلاستیک و بهترین متخصص زیبایی مراجعه نمایید هیچ خطری ندارد و از کم عارضه ترین روش های لاغری می باشد.

جراحی باسن توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک

در لیپوماتیک باسن بی حسی موضعی انجام می گیرد. در هر فردی ممکن است ناحیه ای از بدنش بزرگ تر و چاق تر از مابقی نواحی بدن باشد و اندام فرد را نافرم نشان دهد. یکی از قسمت های مهم بدن که تجمع چربی در آنجا بیشتر است ناحیه باسن می باشد، که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی فرم بدن هر فردی دارد. 
با استفاده از روش لیپوماتیک باسن می توانید به راحتی و با کمترین خطر باسن خود را خوش فرم نمایید. لاغری و از بین بردن چربی با استفاده از لیپوماتیک دارای تاییدیه سازمان غذایی آمریکا است.

جهت مشاوره درخصوص جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن، جراحی زیبایی سینه و جراحی زیبایی شکم به وب سایت تخصصی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید. 

نحوه جراحی لیپوماتیک باسن

در ابتدا نواحی مورد نظر برای جراحی باسن توسط پزشک یا متخصص زیبایی علامت زده می شوند، توجه داشته باشید که حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید. سپس بی حسی موضعی در ناحیه باسن صورت می گیرد.  
سپس با استفاده از لوله ای به نام کانولا با استفاده از امواج اینفراسونیک و ویبریشن چربی های اضافه بدن از لوله خارج می شوند و می توان در روش لاغری با لیپوماتیک چربی های استخراج شده را برای اضافه کردن در نواحی دیگر بدن استفاده کرد. در این روش خاصیت لیفت نیز وجود دارد و مانع از افتادگی و شل شدن پوست بعد از جراحی می شود.

مراقبت های بعد از لیپوماتیک باسن

طبق نظر دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی برخی از مراقبت های ضروری بعد از لیپوماتیک باسن عبارتند از:

  • ناحیه باسن یک مقدار سخت تر از مابقی نواحی می باشد، زیرا در موقع نشستن ممکن دچار کمی درد شوید، پس در روزهای اول جراحی بسیار مراقب باشید.
  • به مقدار کافی جهت جلوگیری از اتلاف آب بدن مایعات استفاده نمایید.
  • تا ۱۸ ساعت رانندگی نکنید و سعی کنید روز اول استراحت نمایید.
  • حتما از گن استفاده نمایید، گن باعث خروج سریع تر خونابه ها می شود و درد بیمار کمتر می شود.
  • از توالت فرنگی استفاده نمایید.
  • به مدت ۳ الی ۵ روز از نشستن به صورت ۹۰ درجه خودداری نمایید و سعی کنید بیشتر دراز بکشید و لم بدهید.
  • سعی کنید حتما مایعات و خونابه ها را از بدنتان خارج کنید.

هزینه لیپوماتیک باسن

هزینه لیپوماتیک باسن بستگی به میزان چربی انباشته شده در باسن دارد که حتما باید پزشک و بهترین متخصص زیبایی معاینه کند و سپس هزینه را اعلام نماید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که حتما جراحی لیپوماتیک را تحت نظر پزشک متخصص انجام دهید تا عوارض جدی شما را تهدید نکنند.

بهترین جراح بینی در تهران

جهت مشاوره‌ی تخصصی درخصوص جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی، جراحی زیبایی بینی  یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی و سایر انواع جراحی زیبایی می‌توانید به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی و جراح زیباییدکتر مهدی جعفری مراجعه کنید. همچنین می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر را در کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده کنید.

 

با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر