لیزر موهای زائد و چگونگی انجام آن

لیزر موهای زائد و چگونگی انجام آن توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک

در این مقاله از وب سایت تخصصی دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی با ما همراه باشید تا با لیزر موهای زائد و رفع موهای زائد بدن و بهترین دستگاه های لیزر آشنا شوید.  

لیزر موهای زائد

وجود موهای اضافی در نواحی مختلف بدن آزار دهنده است، البته این موضوع بیشتر خانم ها را نگران می کند. روزانه روش های مختلفی برای رفع موهای زائد ارائه می شوند که به کمک آنها می توان رشد موها را متوقف کرد البته این توقف موقتی بوده و بعد از گذشت زمان کوتاهی دوباره شاهد رشد موها بر روی پوست خواهید بود. عموما خانم ها تمایلی به داشتن موهای اضافی بر روی صورت، دست و پاها ، زیر بغل و بیکینی ندارند و در تلاش اند تا روش های مختلفی را برای از بین بردن این موها امتحان کنند.

در صورت نیاز به مشاوره در رابطه با انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم و غیره میتوانید با دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی در ارتباط باشید.

زمان مناسب برای لیزر موهای زائد

معمولا زمانی که موها تا حد مشخصی رشد می کنند و بعد دوباره به صورت طبیعی می ریزند، این ریزش یک امر طبیعی است و پوست بعد از اینکه دچار چنین حالتی شد دوباره موها را وادار به رشد کردن می کند، در واقع موهای ریخته شده دوباره توسط فولیکول ها رشد می کنند و از پوست بیرون می زنند، فولیکول ها باعث می شوند تا پیاز مو در بستری سالم قرار بگیرد و بتواند دوباره باعث رشد مو شود.

رفع موی زائد به روش سنتی

از بین بردن موها به روش های سنتی و موقت باعث می شود تا موها از سطح پوست کنده شده و از بین بروند، اما بعد از گذشت چند روز دوباره فولیکول ها باعث رشد مجدد موها در ناحیه ی مشخص می شوند. روش هایی مانند استفاده از موم، تیغ و ژیلت، استفاده از بند و یا اپیلاسیون جزو مواردی هستند که رشد موقت موها را در پی دارد و در واقع روش مناسبی برای از بین بردن موهای زائد نخواهند بود.

روش های رفع موهای زائد

  • تراشیدن موهای سطح پوست با تیغ و ژیلت
  •  موم یا کرم های موبر
  •  استفاده از اپی لیدی
  • لیزر موهای زائد

از میان روش های ارائه شده لیزر موهای زائد گزینه مناسبی برای از بین بردن دائمی موها است. به کمک لیزر می توانید فولیکول های مو را تضعیف کنید و از رشد مجدد آنها در زیر پوست جلوگیری نمایید. لیزر موهای زائد باعث می شود تا در یک واکنش اساسی پیاز موها از فولیکول جدا شود و در نتیجه پیاز مو که ضعیف و ناتوان است قابلیت رشد مجدد را از دست بدهد.

لیزر درمانی موی زائد

لیزر درمانی یک روش موثر برای رفع موهای زائد است، بافت موها در اثر تابش نور لیزر آسیب می بینند و فولیکول های مو در این روش ضعیف می شوند، نتیجه تضعیف فولیکول ها، کاهش قدرت نگه داری موها خواهد بود که باعث می شود پیاز موها از فولیکول ها جداسازی شوند.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

در صورت نیاز به دریافت مشاوره در رابطه با رفع موهای زائد می توانید با دکتر مهدی جعفری  متخصص زیبایی و بهترین جراح زیبایی در ارتباط باشید. دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی همیشه سعی بر این دارد تا بهترین خدمات را جهت جلب رضایت مشتریانش به عمل آورد. شما عزیزان می توانید نمونه کارهای دکتر در زمینه جراحی لیفت سینه، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه، جراحی لیپوماتیک را در کانال تلگرام و آپارات مشاهده نمایید. 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر