لاغری موضعی با اولترازد توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با دستگاه اولترازد و چگونگی لاغری موضعی با اولترازد و همچنین تاثیر این لاغری موضعی بر افزایش زیبایی افراد آشنا شوید.

لاغری موضعی با اولترازد

اولترازد یک روش موثر برای لاغری موضعی است، لاغری موضعی به این معناست که شما می توانید بر روی لاغری بخش خاصی از بدن تمرکز کنید، به طور کلی با رژیم و یا ورزش نمی توانید تنها بخش مشخصی از بدن را لاغر کنید، مثلا نمی توانید بگویید که من رژیم می گیرم تا فقط بازوهایم آب شود.

اولترازد به شما این امکان را می دهد که تنها بخشی از بدن را لاغر کنید، نواحی مثل شکم، پهلوها، زیر شکم، ران و بازوها دچار چاقی های موضعی می شوند و برای از بین بردن چربی های آن مدت زمان زیادی لازم است.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص لاغری موضعی با اولترازد، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی به تیم مشاوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و  متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

دستگاه اولترازد چیست؟

اولترازد یک دستگاه است که دارای تکنولوژی مدرن و پیشرفته تری نسبت به اولتراسوند است. در واقع اولترازد لاغری موضعی را با ایجاد فشار منفی در داخل سلول های چربی آغاز می کند و باعث می شود تا در چربی ها حباب های افزایش یابنده ایجاد شود، این حباب ها در نهایت باعث از بین رفتن سلول های چربی می شود در نهایت این چربی ها به صورت مایع از بدن خارج می شوند.

عملکرد دستگاه اولترازد

دستگاه اولترازد با ایجاد امواج HIFU یا همان امواج اولتراسوند باعث تحریک و تخریب فیبروبلاست ها می شود، این یعنی که امواج تولید شده در بدن باعث شکسته شدن سلول های چربی می گردد، این اقدامات تنها در یک جلسه انجام می شود و در همان جلسه جراحی زیبایی، کلاژن سازی و لیفتینگ پوست نیز انجام می شود.

چگونگی لاغری موضعی با دستگاه اولترازد 

دستگاه اولترازد یا لیپولیز اولتراسونیک برای پیکرتراشی موضعی بدن با امواج ماورای صوت نسل سوم تولید شده است، به کمک این دستگاه می توان به اندام ایده آل و زیبایی رسید. این اقدام برای لاغری موضعی با امواج اولترازد انجام می شود، امواج با ورود به بدن باعث ایجاد تشعشع در چربی ها شده و آنها را خورد و ریز می نمایند.

مزایای لاغری موضعی با اولترازد

دستگاه اولترازد مزایای زیادی درجهت لاغری موضوعی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • این دستگاه سرعت بالایی دارد و در واقع جزو سریع ترین دستگاه لاغری با روش جراحی محسوب می شود.
  • سرعت آن از لیزر لیپولیز بیشتر بوده و نیاز به تایم خسته کننده برای جراحی ندارد، در واقع لاغری موضعی با این روش بسیار سریع اتفاق می افتد.
  • در این روش چربی که از بدن می توان خارج کرد زیاد است و در واقع در طول یک جلسه می توان به نتایج خوبی رسید، خروجی بالای چربی در کمترین زمان از مزایای این دستگاه می باشد.
  • دستگاه اولترازد نسبت به سایر دستگاه های مشابه از سرعت و دقت بالاتری برخوردار است و توانایی این را دارد که بدون هیچ مشکل احتمالی و آسیب رسی به بدن چربی های بدن را به صورت موضعی خارج نماید.
  •  باعث افتادگی پوست بعد از تخلیه چربی نمی شود
  • این جراحی زیبایی بیشتر از کاهش وزن شما را دچار کاهش سایز می کند و به لاغری موضعی کمک زیادی می کند

سایر مزایای لاغری موضعی با دستگاه اولترازد

  • پوست در جراحی با اولترازد به صورت هم زمان لیفت می شود این دستگاه مجهز به امواج HIFU می باشد که پرقدرترین امواج محرک فیبروبلاست ها جهت کلاژن سازی، لیفتینگ و سفتی پوست است و باعث می گردد بعد از جراحی و خروج حجم زیادی از چربی پوست بیمار دچار افتادگی نگردد.
  • ایمنی این دستگاه بالا است و مخاطره ای برای فرد ندارد، از طرفی بعد از جراحی یک شکم صاف و زیبا خواهید داشت که چند سایز کمتر از قبل خواهد بود، این لاغری بدون وارد شدن آسیب به پوست و عضله انجام می شود و همچنین عوارضی مثل سوختگی ناشی از لیزر لیپولیز را در بر نخواهد داشت.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

جهت مشاوره تخصصی درخصوص لاغری موضعی با جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن و جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره “دکتر مهدی جعفری” که یکی از بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی هستند، مراجعه کنید. همچنین می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر را در کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده کنید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر