لاغری با لیپوماتیک و لیزر لیپولیز
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب با دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در تهران همراه باشید تا با روش لاغری با لیپوماتیک، لیپوساکشن، لیزر لیپولیز و لاغری موضعی آشنا شوید.

لاغری با لیپوماتیک و اولترازد و لیزر لیپولیز

روش لاغری با لیپوماتیک و اولترازد و لیزر لیپولیز یک روش موثر برای جایگزینی لیپوساکشن است که با استفاده از پروب‌های اینفراسونیک برای مایع کردن چربی و لاغری موضعی کاربرد دارد، در واقع لیپوماتیک باعث خرد شدن چربی های زیر پوستی می شود که به راحتی کشیده می شوند.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی لیپوماتیک برای لاغری موضعی و اولترازد و لیزر لیپولیز، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی و سایر جراحی زیبایی به تیم مشاوره متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

چگونگی عملکرد لیزر لیپولیز

روش لاغری با لیپوماتیک و لیزر لیپوتیز یک روش درمانی برای از بین بردن چربی های بدن است و در واقع یکی از روش های لاغری موضعی محسوب می شود، به بیان ساده تر لیپوماتیک و لیپوساکشن باعث لیز شدن چربی های سفت و سخت می شود.  
معمولا بعد از لیز شدن چربی ها برای تخلیه از روش‌های مکشی جهت تخلیه چربی‌های مایع شده استفاده می‌شود. این روش به عنوان یک روش لاغری مناسب و بی خطر شناخته می شود و مزایای بالاتری نسبت به لیپوساکشن دارد و به دلیل استفاده از امواج اینفراسونیک یک جایگزین خوب برای لیپوساکشن خواهد بود.

لیزر لیپولیز و کاربرد آن در لاغری موضعی

لیزر لیپولیز با استفاده از بی حسی موضعی قابل انجام است و نیازی به بیهوشی عمومی ندارد در این روش از لیدوکایین و اپی‌نفرین استفاده می شود. لیپوماتیک باید در یک مکان مجهز و توسط یک بهترین متخصص زیبایی همچون دکتر مهدی جعفری انجام شود تا میزان مخاطرات احتمالی به حداقل برسد، در صورت یک انتخاب ناشیانه حتی برای کوچکترین جراحی زیبایی ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای وی در برداشته باشد. انتخاب جراح زیبایی اهمیت ویژه ای دارد بنابراین آن را جدی بگیرید، همچنین کلینیک و مرکز جراحی باید بسیار مجهز باشد تا در صورت بروز مشکلات احتمالی رفع آن سهل و ساده باشد.

چگونگی لاغری با لیپوماتیک و لیزر لیپولیز

استفاده از تکنیک های اینفراسونیک یا اولتراسونیک یا ماورای صوت ( اولترازد ) اگر توسط یک فرد ناشی و کلینیک غیرمتخصص انجام شود می‌تواند موجب خطراتی برای بیمار شود از جمله:

  • ایجاد جوشگاه‌های پوستی
  • ناهمواری سطح لیپولیز شده
  • ایجاد بهم ریختگی در زیر پوست
  • عدم تقارن قسمت های لیپولیز شده
  • ایجاد سوختگی و عمیق بودن سوراخ های جراحی

از عوارض ناخواسته ی هرگونه لیپوساکشنی است که به صورت غیراصولی و غیر خصصی انجام شود.

لاغری با اولترازد

اولترازد روشی مشابه با لیپوماتیک است که تاثیر و مزایای آن تفاوتی با لیپوماتیک ندارد. تنها تفاوت آن با لیپوماتیک در آن است که در اولترازد از امواج اولتراسونیک ( ماوراصوت ) برای خرد کردن چربی ها استفاده می شود. اما در روش لیپوماتیک حرکت ارتعاشی کانولا (اینفراسونیک) باعث خرد شدن چربی ها می شود. لیزر لیپولیز یک روش برای تخریب و ذوب کردن بافت های چربی است، البته این کار به کمک لیزر انجام می شود.

از بین بردن چربی های اضافی با لیزر

لیپولیز لیزری یا لیزرلیپولیز از روش هایی است که می تواند چربی های اطراف شکم و پهلوها، ران ها، بازو و سایر نقاطی که دارای چربی است را از بین ببرد و جزو جراحی زیبایی محسوب می شود. لیزر لیپولیز به عنوان روشی جدید و کم عارضه، برای درمان چاقی های موضعی شناخته می شود که می تواند تا حدودی به جمع شدگی پوست بعد از لیز چربی ها کمک کند.

خطر آمبولی در روش لاغری با لیپوماتیک

برای آمبولی یک تعریف ساده عنوان می کنیم که عبارت است از ""گرفتگی رگ های اصلی"".  آمبولی ممکن است با وارد شدن چربی در مسیر رگ های خونی رخ دهد. هرگاه به هر دلیلی بافت چربی در نزدیکی رگ های پاره قرار بگیرد و وارد عروق خونی بشود فرد دچار آمبولی می شود.  
در لیپوساکشن و جراحی‌های کوچک کردن شکم، سینه و لیپولیز هم امکان آمبولی چربی وجود دارد اما در صورتی که جراح زیبایی ملاحظات ضروری را رعایت کند و با مهارت بتواند مشکل ایجاد شده را برطرف نماید، در واقع بتواند جلوی پارگی عروق و باز شدن عروق خونی را بگیرد وقوع آمبولی چربی بسیار ضعیف و مهار خواهد شد. بنابراین اگر تصمیم به جراحی لاغری با لیپولیز دارید بهتر است به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی مراجعه کنید.

بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن و اولترازد و لیزر لیپولیز و جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره جراح زیبایی و متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. پیشنهاد می شود در صورتی که تمایل دارید تا یکی از روش های لاغری را انتخاب کنید از مشاوره ی صادقانه دکتر مهدی جعفری که یکی از بهترین جراح زیبایی در تهران هستند، استفاده کنید. همچنین می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر را در صفحه کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده کنید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

 

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر