جراحی لیفت ران توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

امروزه جراحی لیفت ران طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا ران قسمت مهمی از بدن برای حفظ زیبایی و تناسب اندام می باشد، در ادامه فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی دکتر مهدی جعفری در خصوص جراحی ران توضیح داده اند.

جراحی لیفت ران توسط بهترین متخصص زیبایی

ناحیه ران برای بسیاری از افراد با افزایش سن یک ناحیه مشکل دار می باشد. در بعضی از افراد ناحیه ران در مقابل رژیم های غذایی سرسختانه مقاومت کرده و علی رغم رژیم غذایی موثر تغییری در اندازه و فرم ران حاصل نمی شود.

ران ها از لایه های نسبتا نازکی از درم و اپیدرم تشکیل می شوند، که در زیر درم یا همان لایه های پوستی دولایه چربی وجود دارد، این لایه های چربی توسط سیستم فاشیای سطحی از یک دیگر جدا می شوند. ران ها در صورتی که دارای میزان زیادی چربی در بین لایه ها باشد بزرگ شده و پوست این ناحیه به شدت دچار کشیدگی می شود، در صورتی که پوست حالت الاستینه خود را از دست بدهد به ناچار پوست این ناحیه دچار افتادگی شده و البته بعد از کاهش وزن نیز این افتادگی تشدید خواهد شد. 
بسیاری از خانم ها که از تجمع چربی در نواحی اطراف یا داخل ران شاکی هستند به دنبال یک روش برای فرم دهی به ران ها و زیبایی پاها هستند، این مشکل با لیپوساکشن و یا لیپوماتیک قابل درمان است و می توان با جراحی زیبایی لیفت ران ها، تناسب اندام را به فرد هدیه کرد. جراحی زیبایی لیفت ران به اصلاح دفورمیتی ران ها می پردازد و در واقع یک روش است که می تواند پوست ها و چربی های اضافی این ناحیه را بردارد.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص لیپوساکشن، جراحی لیپوماتیک، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی بینی و جراحی زیبایی سینه به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی در تهران “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

چه کسانی می توانند جراحی زیبایی لیفت ران انجام دهند؟

طبق نظر دکتر جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام جراحی ران برای افراد زیر توصیه می شود:

  • افرادی که علاوه بر افتادگی ران دچار افتادگی باسن شده اند.
  • افراد چاقی که بعد از ساکشن دچار شل شدن ران و افتادگی آن شده اند.
  • بیمارانی که به شدت دچار کاهش وزن شده اند و شلی شدید پوست آن ها را آزار می دهد.
  • افرادی که با کاهش وزن شدید بعد از زایمان مواجه شده اند و پوست ران آن ها آویزان شده است.

افراد مناسب جراحی لیفت ران

طبق تشخیص دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی افرادی که دارای ویژگی های زیر باشند برای انجام جراحی زیبایی لیفت ران مناسب اند:

  • از عمل جراحی توقعات واقعی داشته باشد نه معجزه
  • از لحاظ جسمی و روحی روانی وضعیت سلامتی مطلوبی داشته باشد
  • بعد از عمل جراحی با ورزش و رژیم غذایی بتواند نتایج حاصل از عمل را حفظ کند

جراحی لیفت ران چگونه انجام می شود؟

لیفت رانها که در نهایت منجر به بالا کشیده شدن و فرم دهی به ران ها می شود نیاز به ساکشن و برش جراحی دارد، قبل از هر اقدام پزشک بیمار را در حالت ایستاده و زمانی که زانوها از هم فاصله دارند نقاط مورد نیاز جراحی را علامتگذاری می نماید. در این علامت گذاری قسمت هایی که نیاز به لیپوساکشن دارند مشخص می شود (که از پشت در قسمت پایین خط باسن و از داخل ران درست پایین ناحیه تناسلی نیاز به ساکشن داریم). 
جراح با استفاده از pinch test نواحی از ران که دارای پوست افتاده است را مشخص می کند، این نواحی در حین جراحی برداشته می شوند. جراحی زیبایی لیفت ران با برش همراه است و در افرادی که افتادگی و شلی پوست بسیار زیاد باشد جراح مجبور به برداشتن پوست داخلی ران به صورت عمودی است، این برش بعد از جراحی به شکل حرف T انگلیسی داخل ران دیده خواهد شد. 
البته نگران اسکار ایجاد شده نباشید جای برش و بخیه ها به سرعت محو شده و بعد از جراحی می توانید با لیزر جای آن را از بین ببرید. 
جراحی لیفت ران می تواند با جراحی برجسته کردن باسن همراه باشد و در واقع لیفت ران با استفاده از تکنیک های ویژه جراحی می تواند منجر به برجسته شدن باسن نیز بشود.

ضرورت لاغری موضعی با لیفت ران

دکتر مهدی جعفری با معاینه شما در ویزیت اولیه و ارزیابی سوابق سلامتی و پزشکی مشخص می کند که آیا شما کاندید مناسبی برای این جراحی زیبایی هستید یا خیر؟ در این عمل جراحی بهترین متخصص زیبایی با برش در ناحیه کشاله ران و قسمت داخل ران که ممکن است تا قسمت داخلی بالای زانو امتداد پیدا کند پوست اضافی همراه با چربی که به این پوست متصل است را بر می دارد.

جراحی لیفت ران مینی

با این تکنینک برش فقط در ناحیه چین کشاله ران داده می شود، در این تکنیک برخلاف تکنیک استاندارد برش طولی در قسمت داخلی ران داده نمی شود. از آنجا که محل برش فقط در ناحیه چین کشاله ران است، اسکار جراحی معمولا مخفی می ماند.

این تکنینک برای بیمارانی مناسب است که اضافی بافت و شلی پوست فقط از ۳/۱ فوقانی ران آنها وجود دارد و نیاز به کشیدگی پوست در قسمت میانی و تحتانی ران ندارند.

بهترین متخصص زیبایی در تهران

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع لیپوساکشن و جراحی لیپوماتیک و جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه و جراحی زیبایی بینی می توانید به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی در تهران و جراح زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده برخی از نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.

 

 

با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر