جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی و تاثیر آن بر افزایش زیبایی افراد و همچنین چگونگی انجام آن توسط یک متخصص زیبایی ماهر آشنا شوید.

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی

جراحی گوش برای زیبا سازی و کوچک کردن گوش کاربرد دارد، این جراحی گوش ها را قرینه می کند و باعث زیباسازی بافت غضروفی آن ها می شود. بسیاری از افراد که گوش های آینه ای شکل و برآمده ای دارند کاندید های مناسبی برای این جراحی زیبایی محسوب می شوند، طی این عمل جراحی گوش های بلند و برآمده فرد به سمت سر هدایت می شود و برآمدگی آن ها برطرف می شود.

افراد مناسب برای جراحی گوش

این جراحی زیبایی برای گوش های آسیب دیده ای که دچار عدم قرینگی هستند نیز توصیه می شود، همچنین مشکلات دیگری از جمله افتادگی یا بزرگی بیش از حد را نیز برطرف می کند.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه و سایر جراحی زیبایی به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

چگونگی انجام اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش

در طی جراحی اتوپلاستی جراح زیبایی و متخصص زیبایی با ایجاد شکاف های لازم در پشت گوش تغییرات لازم را ایجاد و دوباره قسمت های برش خورده را بخیه می زند، بخیه ها بسیار ریز و با حساسیت بالایی زده می شوند به طوری که بعد از جراحی هیچگونه ردی از آن باقی نمی ماند. از اتوپلاستی برای جراحی لاله گوش و اصلاح معایب بزرگی و برجستگی گوش استفاده می شود. 
اتوپلاستی یا جراحی گوش کمک می کند تا گوش افرادی که در اثر ضربات یا حادثه شکل خود را از دست داده اند اصلاح شود. عارضه های موجود روی گوش ها می توانند مادر زادی یا اتفاقی باشند، ممکن است این مشکل بر اثر وارد آمدن ضربه و یا ابتلا بیماری ها رخ داده باشد.

مزایای اتوپلاستی

  • اتوپلاستی بسیار ایمن است و مشکلاتی برای فرد در بر ندارد.
  • باعث افزایش اعتماد به نفس فرد شده و انگیزه ی درونی اورا تقویت می کند.
  • بسیاری از مشکلات ظاهری و نواقص گوش را برطرف می سازد.
  • دوره ی نقاهت آن بسیار کم است و فرد دچار ناراحتی نمی شود.
  • ظاهر را زیباتر کرده و تاثیر به سزایی در فرم صورت ایجاد می کند.
  • امکان انتخاب گوش مورد علاقه در این عمل وجود دارد. 

مراقبت های بعد از اتوپلاستی

طبق نظر دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی برخی از مواردی که باید بعد از جراحی اتوپلاستی رعایت کنید عبارتند از:

  • شنا کردن بعد از دوره ی نقاهت ایرادی ندارد
  • از وارد کردن ضربه به سر و تکان دادن آن پرهیز شود
  • در این جراحی بیمار چند ساعت پس از عمل مرخص می‌شود
  • تا دو هفته اصلا ورزش های سنگین مانند فوتبال و والیبال انجام ندهید
  • مصرف کرم‌های آنتی‌بیوتیک تجویز شده برای بهبود سریع زخم ها الزامی است
  • مراقب پانسمان ها و بخیه ها باشید از وارد کردن ضربه به آن ها جلوگیری نمایید
  • نگران خونمردگی و تورم در اطراف گوش نباشید این مورد با گذشت زمان به زودی از بین می رود
  • برای جلوگیری از تحرک گوش ها تا دو هفته بعد از جراحی نیاز است تا بیمار از هدبند استفاده کند

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

بهترین متخصص زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری با ارائه خدمات تخصصی در زمینه انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی و کوچک کردن سینه و پروتز سینه و لیفت سینه و جراحی لیپوماتیک در خدمت شماست. بهتر است در انتخاب بهترین جراح زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک ماهر دقت کافی داشته باشید تا پس از عمل با عوارضی مواجه نشوید. جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری به کانال تلگرام و آپارات ایشان مراجعه نمایید.

  


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر