پیکرتراشی و جراحی لیپوماتیک

پیکرتراشی و جراحی لیپوماتیک توسط دکتر جعفری

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و متخصص زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با پیکرتراشی و لیپوماتیک، لیپوساکشن و کاربردها و مزایای این جراحی زیبایی در رسیدن به اندامی ایده آل برای خانم ها و آقایان آشنا شوید.  

جراحی لیپوماتیک و پیکرتراشی چیست؟

امروزه توجه افراد چه خانم ها و چه آقایان به اندام شان و رسیدن به اندامی ایده آل زیاد شده است و کارهای زیادی در این زمینه انجام می دهند. یکی از پرکاربردترین این کارها جراحی لیپوماتیک، لیپوساکشن و پیکرتراشی است. برای انجام جراحی لیپوماتیک لازم است به متخصص زیبایی ماهر همچون دکتر مهدی جعفری مراجعه کنید.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن و پیکرتراشی به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

جراحی لیپوماتیک و لاغری موضعی

لاغری موضعی با جراحی لیپوماتیک باعث می شود روند رو به بهبودی پس از جراحی سریع تر باشد و این روش در ناحیه های سخت که دارای فیبروز هستند بهتر خواهد بود. دستگاه لیپوماتیک بسیار سریع است و با  ۶۰۰ ارتعاش در دقیقه همراه است، این روش لاغری بدون حرارت و کاملا فیزیکی است و البته هیچ گونه آسیبی به بافت کلی چربی وارد نمی شود، نتایج درخشان این روش شامل پوست صاف تر، برآمدگی کمتر و کمبودی کمتر است.

چگونگی انجام لاغری با جراحی لیپوماتیک

لیپوماتیک برای این کار از یک دستگاه هوشمند و قدرتمند کمک می گیرد که دائما تمامی علائم حیاتی و موارد لازم برای جراحی را بررسی می نماید، این دستگاه به یک میله ی بسیار نازک فلزی مجهز است، وظیفه این میله به حرکت در آوردن عناصر و سلول های چربی در زیر پوست می باشد. 
این میله با ارتعاشات بسیار سریع خود لرزش هایی در بدن ایجاد می کند که در نهایت منجر به شکسته شدن سلول های چربی می شود. برای ورود این میله به بدن نیاز به یک شکاف بسیار نازک و کوچک در ناحیه مورد نظر می باشد.

پیکرتراشی و جراحی لیپوماتیک که یکی از جراحی های اندام است به نام لیپوساکشن نیز شناخته می شود. از قسمت های مختلفی از بدن می توان جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن را انجام داد از جمله جراحی لیپوماتیک شکم، لیپوماتیک بازو، لیپوماتیک پهلو و غیره. در این جراحی زیبایی چربی های اضافه نواحی مختلف از بدن خارج شده و فرد می تواند به اندام ایده آل خود برسد.

لاغری با لیپوماتیک یا لیپوساکشن بهتر است توسط یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام شود تا بهترین نتیجه و کمترین عوارض را در پی داشته باشد. دکتر مهدی جعفری بهترین متخصص زیبایی در تهران برای انجام این جراحی زیبایی در ابتدا پس از بیهوشی بیمار، هوای فشرده امواج نوسانی را با انرژی زیادی توسط لوله کانولا به بافت های چربی که در زیر پوست قرار توسط می فرستد. این حرکت بدون اینکه به عصب و بافت های خونی ناحیه مورد نظر آسیبی وارد کند باعث شکستن بافت های چربی می شود و سپس می توان آن ها را از بدن خارج کرد.  

چه کسانی نباید لاغری با جراحی لیپوماتیک انجام دهند؟

 طبق نظر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر جعفری افرادی که دارای شرایط زیر باشند نباید این جراحی زیبایی را به منظور رسیدن به لاغری موضعی انجام دهند :  
• افرادی که مبتلا به بیماری دیابت هستند.  
• افرادی که سابقه بیماری های قلب دارند.  
• افرادی که در بدن خود دارای چربی احشایی هستند.   
• افرادی که دارای شاخص توده بدنی بالاتر از ۴۰ باشند.   
• افرادی که سابقه کم کاری تیروئید یا پرکاری تیروئید دارند.   
• افرادی که دچار عفونت هستند و یا سیستم ایمنی بدن آن ها ضعیف است.  

افراد مناسب برای انجام جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن

 بهترین متخصص زیبایی در تهران دکتر مهدی جعفری معتقدند که افرادی که دارای ویژگی هایی زیر باشند می‌توانند جهت دستیابی به لاغری موضعی جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن را انجام دهند، برخی از این شرایط عبارت‌اند از :  
• افرادی که اضافه وزن بالای ۶۰ کیلوگرم داشته باشند.   
• افرادی که علاقه ای به ورزش کردن ندارند و فعالیت بدنی کمی دارند.  
• افرادی که دارای چربی های زیادی در نواحی شکم و پهلو و ران ها هستند.   
• افرادی که رژیم های مختلفی را تجربه کرده اند و از هیچ کدام نتیجه دلخواه نگرفته اند.  

مناسب ترین سن برای انجام جراحی لیپوماتیک 

طبق نظر دکتر جعفری بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک افراد مختلف با رده های سنی مختلفی برای انجام لاغری موضعی با لیپوماتیک یا لیپوساکشن مراجعه می کنند اما به عقیده ایشان بهتر است افراد بالای ۱۸ سال برای انجام این جراحی زیبایی اقدام کنند.  

دستگاه لیپوماتیک و تاثیرات آن

لاغری موضعی از طریق جراحی لیپوماتیک خطری برای افراد ندارد و در طی یک جلسه می تواند انجام شود و فرد را به نتیجه دلخواهش در راه رسیدن به اندامی زیبا و ایده آل برساند و در نهایت باعث افزایش اعتماد به نفس افراد شود. با استفاده از دستگاه لیپوماتیک می توان چربی های اضافی را تراشید و از بدن خارج کرد و شکل دلخواه را به بدن داد.

دستگاه لیپوماتیک

برخی افراد گمان می کنند که لیپوماتیک یا پیکر تراشی فقط به وسیله یک دستگاه خاص انجام می شود. ولی لازم به ذکر است که هر فردی با توجه به ویژگی های ظاهری که در اندام خود دارد برای دستیابی به یک اندام مناسب و ایده آل نیاز به تغییراتی خاص دارد. بنابراین با توجه به اندام هر فرد از تکنیک های مختلفی می توان برای لاغری موضعی آن ها استفاده کرد. که این تکنیک ها با توجه به نظر پزشک و متخصص زیبایی و جراح زیبایی انتخاب می شود.

جراحی لیپوماتیک شکم و کاربرد آن

همان طور که گفته شد جراحی لیپوماتیک یا پیکرتراشی باعث از بین رفتن چربی های اضافه در نواحی مختلف همچون شکم، پهلو و بازو و غیره می‌شود.  این جراحی زیبایی علاوه بر حذف چربی های اضافه به سفت شدن دیواره های شکم و پهلو نیز کمک می کند.

 انجام پیکرتراشی و لیپوساکشن

این جراحی زیبایی به این صورت انجام می شود که در آن متخصص زیبایی برای تخلیه توده های چربی و چربی های اضافی از دستگاه لرزش کانولا استفاده می کند و با این دستگاه چربی های انباشته شده را ذوب می کند و سپس با دستگاه های مکنده چربی ها را بدون خون ریزی و درد خارج می کند. این جراحی علاوه بر لاغر شدن می تواند به سفت شدن پوست و لیفت کردن آن نیز کمک کند.

استحمام بعد از جراحی زیبایی لیپوماتیک

یکی از مواردی که باید بعد از استفاده از روش جراحی لیپوماتیک به آن توجه داشته باشید استحمام بعد از لاغری با لیپوماتیک است. طبق نظر دکتر مهدی جعفری متخصص زیبایی ، بهتر است موارد زیر را در هنگام حمام کردن رعایت کنید:

  • بعد از یک روز از جراحی زیبایی لیپوماتیک به حمام بروید.
  • ترجیحا از آب خیلی گرم برای دوش گرفتن استفاده نکیند.
  • از خوابیدن و یا نشستن طولانی مدت در وان حمام بپرهیزید.
  • حمام بعد از جراحی لیپوماتیک به کاهش کبودی ها و ورم ها کمک می کند.
  • تا زمانی که تخلیه کامل چربی ها صروت نگرفته است بهتر است هر روز به حمام بروید.
  • بدون اینکه به نواحی مورد نظر فشاری را وارد کنید به آرامی با دست خود ماساژ را به سمت پایین انجام بدهید.
  • نواحی که از آنجا لوله ها وارد شده اند به آرامی با آب و صابون شست و شو دهید و آن ها را خشک نگه دارید تا از عفونت زخم ها جلوگیری شود.

فواید جراحی لیپوماتیک و لاغری موضعی

در روش جراحی لیپوماتیک ولیپوماسکشن می توان از هر ناحیه از بدن به هر میزانی که می خواهیم چربی تخلیه نمود. در نواحی حساس مانند شکم، پهلو، زانو، ران، کمر و باسن می توان تخلیه چربی را انجام داد. در جراحی زیبایی لیپوماتیک و لیپوساکشن زمانی که به بافتی به غیر از بافت چربی برخورد نماید توقف کرده در نتیجه آسیبی به سایر بافت ها وارد نمی شود.  
سایر فواید این روش جراحی زیبایی عبارتند از: عدم ایجاد شدن سوختگی پوست، نیازی به بیهوشی ندارد، میزان کبودی و درد و ورم در این روش بسیار کم است، بهترین نما را در پوست ایجاد نموده و موجب کشش در پوست می شود، میزان بهبودی پس از عمل در کمترین زمان است، کمترین میزان غیر یکنواختی در ظاهر پوست را ایجاد می کند و دارای دقت بالا در مناطق حساس مانند کمر است.

آیا لیپوماتیک پوست شل و افتاده ی بعد از زایمان را درمان می کند؟

در پاسخ به این سوال باید بدانید که یکی از عناصر مهم در لیپوماتیک پوست بدن است، در صورتی که پوست شکم شل و افتاده باشد و حالت الاستینه و کشسانی خود را از دست داده باشد، لیپوماتیک قدرت لیفت بالایی نخواهد داشت و البته بعد از تخلیه چربی های این ناحیه شاهد شکم شل و افتاده ای خواهید بود که پوست آن نیز آویزان شده است. البته جای نگرانی نیست این مشکل به کمک جراحی ابدومینوپلاستی توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ماهر همچون دکتر مهدی جعفری قابل حل خواهد بود.

آمادگی قبل از جراحی زیبایی لیپوماتیک و لیپوساکشن

در شب قبل از عمل، از خوردن مواد غذایی و نوشیدنی های مختلف جلوگیری کنید، از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین روز قبل از عمل خودداری کنید و دخانیات را از دو روز قبل از عمل قطع کنید، روغن ویتامین E و غذاهای چرب مانند فست فود روز قبل از عمل مصرف نشود.  

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

جهت مشاوره درمورد انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی سینه و لیفت سینه، ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم، رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی و پیکر تراشی می توانید به تیم مشاوره بهترین جراح زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. برای مشاهده برخی از نمونه کارهای دکتر به کانال کانال تلگرام و آپارات ایشان مراجعه کنید. 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر