جراحی زیبایی لیپوماتیک و تفاوت آن با سایر روش های لاغری موضعی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با چگونگی انجام جراحی زیبایی لیپوماتیک و تفاوت آن با سایر روش های لاغری موضعی آشنا شوید.

تفاوت جراحی زیبایی لیپوماتیک با سایر روش های لاغری موضعی

یکی از بی خطرترین روش ها برای تخلیه چربی بدن و از بین بردن سلولیت ها جراحی زیبایی لیپوماتیک است، در این روش می توان چربی های اضافه در نواحی بازو، پهلو، شکم، پشت، باسن، کمر و ... را از بین برد. در ادامه این مقاله تفاوت لیپوماتیک با بقیه روش ها  را توضیح خواهیم داد. لیپوماتیک از جدیدترین روش های تخلیه چربی است که در بیش از ۵۰ کشور در حال استفاده می باشد.

چگونگی تخلیه چربی در لاغری با لیپوماتیک

در زمان تخلیه چربی ها از بدن در روش لیزر لیپولیز بافت چربی را ذوب می کند و سپس به تخلیه آن می پردازد اما در روش لیپوماتیک آسیبی به بافت ها وارد نمی شود و با استفاده از تکنیک متفاوت به تخلیه چربی ها می پردازد.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص لاغری موضعی، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه و جراحی زیبایی بینی به تیم مشاوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

چگونگی انجام لاغری با لیپوماتیک

در روش لیزر لیپولیز چربی هایی که ذوب می شوند دیگر قابل استفاده نخواهد بود اما در روش جراحی زیبایی لیپوماتیک برای بیرون کشیدن چربی ها هیچ حرارتی تولید نمی شود در نتیجه خطر سوختگی پوست وجود نخواهد داشت. در این جراحی زیبایی به دلیل اینکه چربی که کشیده می شود هیچ گونه حرارتی ندیده است، به آسانی می توان آن را به نواحی مختلف بدن تزریق کرد.

مزایای جراحی زیبایی لیپوماتیک

طبق نظر دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی برخی از مهم ترین مزایای لاغری با لیپوماتیک عبارتند از:

  • کمک به سفت شدن پوست 
  • افتادگی پوست حداقل است
  • نیازی به انجام بیهوشی نیست
  • از شل شدن پوست جلوگیری می کند
  • خطر آمبولی در این روش حداقل است
  • خستگی و کوفتگی پس از عمل وجود ندارد
  • کبودی و خون مردگی بعد از عمل حداقل است

به بیماران توصیه می شود که پس از انجام جراحی لیپوماتیک حتما از گن استفاده کنند.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن و جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره “دکتر مهدی جعفری” که یکی از بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی هستند، مراجعه کنید. همچنین می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر را در کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده کنید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر