جراحی زیبایی بدن توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی و بهترین جراح زیبایی در این مطلب قصد دارند شما را با انواع جراحی زیبایی بدن از جمله جراحی زیبایی بینی، پروتز سینه، جراحی زیبایی باسن و جراحی زیبایی شکم آشنا کنند، در ادامه با ما همراه باشید. 

جراحی زیبایی بدن توسط بهترین متخصص زیبایی

امروزه زیبایی اندام و ظاهر زیبا بین افراد بسیار بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده است. به طوریکه افراد میزان زیادی از وقت خود را جهت زیبایی و جراحی زیبایی صرف می کنند. گاه این عمل ها برای زیباتر شدن افراد صورت می گیرد و گاهی جنبه درمانی دارد که ممکن است بر اثر یک حادثه به وجود آمده باشد.  
این عمل می تواند در قسمت های مختلف بدن انجام شود مانند جراحی زیبایی صورت، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی باسن، جراحی زیبایی پلک، جراحی زیبایی چانه، جراحی زیبایی لب و .…

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی زیبایی از جمله لیپوماتیک، جراحی سینه و پروتز سینه، جراحی زیبایی بینی و جراحی شکم به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی و بهترین جراح زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

انواع جراحی زیبایی بدن 

در بین اینها یکی از مهمترین جراحی ها، جراحی زیبایی شکم است که در خانم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این عمل زیبایی در بهبود میزان اعتماد به نفس افراد نقش ویژه ای دارد و به آن جراحی ابدومینوپلاستی نیز می گویند. برای آشنایی بیشتر با ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم می توانید به مقاله ابدومینوپلاستی مراجعه کنید.

بهترین جراح زیبایی در تهران و شیراز

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی لیپوماتیک، جراحی سینه و پروتز سینه، جراحی زیبایی بینی و جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی می توانید به تیم مشاوره متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه کنید. شما عزیزان می‌توانید جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر