تزریق ژل گونه توسط بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مقاله از وب سایت بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در تهران دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با تزریق ژل گونه و بوتاکس در جهت جوانسازی صورت آشنا شوید.

تزریق ژل گونه توسط بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک

همان طور که می دانید تزریق ژل گونه به منظور برجسته کردن گونه ها در جهت جوانسازی صورت و زیباتر شدن آن انجام می شود. این نوع جراحی زیبایی بیشتر برای کسانی مفید است که صورت لاغری دارند و یا در اثر لاغری، از زیبایی صورت آن ها کاسته شده است و با تزریق ژل و تزریق بوتاکس اقدام به برجسته کردن صورت خود می کنند. 

آیا تزریق ژل گونه عوارضی دارد؟

طبق نظر بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری ، تزریق بوتاکس و تزریق ژل گونه عوارض به خصوصی را در پی ندارد، اما گاهی ممکن است بدن برخی افراد نسبت به آن واکنش های متفاوتی را داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است بعد از تزریق دچار ورم یا کبودی شوند که به تدریج بعد از گذشت زمان بهبود خواهند یافت. بعد از تزریق بوتاکس و تزریق ژل بهتر است از کمپرس یخ استفاده شود تا صورت دچار ورم و درد نشود. 

دکتر جعفری با ارائه مشاوره رایگان در جهت تزریق ژل و بوتاکس، رینوپلاستی، ابدومینوپلاستی، لیپوساکشن و لیپوماتیک، پروتز سینه در خدمت شماست.

انواع ژل از نظر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

طبق نظر دکتر جعفری بهترین متخصص زیبایی در تهران ، ژل های تزریقی به بدن چهار دسته هستند که عبارت‌اند از ژل های پلی اکریل آمید ، ژل های هیالورونیک اسید و ژل های کلسیم هیدروکی آپاتیک و زل های PMMA.

ژل های هیالورونیک اسید سازگارترین ژل با بافت بدن انسان هستند و باعث انعطاف پذیری پوست می شوند. ژل های پلی اکریل آمید قابل جذب توسط بدن انسان نیستند و به مرور زمان آب را جذب می کنند و به طور معمول حدود دو تا سه سال باقی می مانند. ژل های کلسیم هیدروکی آپاتیک نیمه دائمی هستند تقریباً دو سال ماندگاری دارند ولی این نوع ژل قابل تزریق به لب نیست. ژل های PMMA قابل تزریق در چین های عمیق هستند و ماندگاری زیادی دارند حدوداً پنج تا هشت سال ماندگاری دارند. 

آیا تزریق ژل ممنوعیتی دارد؟

طبق نظر بهترین جراح زیبایی و بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک در برخی از موارد نباید تزریق ژل یا تزریق بوتاکس را انجام داد از جمله مواردی مانند خانم هایی که باردار هستند و شیردهی می کنند، افرادی که دچار عفونت و هستند و یا تبخال دارند. 

بهترین متخصص زیبایی در تهران

دکتر جعفری بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران هستند و سابقه ای طولانی در زمینه انواع جراحی های زیبایی از جمله جراحی بینی، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و لیپوساکشن، ماموپلاستی و پروتز سینه، تزریق بوتاکس و تزریق ژل گونه و لب دارند. جهت مشاهده جراحی‌های انجام شده توسط ایشان به کانال تلگرام و آپارات مراجعه نمایید.

 

با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری 

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر