تزریق چربی به سینه از نظر بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

امروزه بزرگ کردن سینه تبدیل به یکی از اصلی ترین دغدغه های بانوان شده است و تاکنون برای آن روش های مختلفی معرفی شده از جمله لیفت پستان، پروتز پستان و تزریق چربی به سینه، در این مقاله از وب سایت بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی دکتر جعفری با ما همراه باشید تا با این جراحی ها آشنا شوید.

بررسی بزرگ کردن سینه از نظر بهترین متخصص زیبایی

همان طور که گفته شد تاکنون برای بزرگ کردن سینه روش های مختلفی معرفی شده است از جمله پروتز پستان و تزریق چربی به سینه. بسیاری از بانوان بنا به دلایلی از جمله کاهش وزن شدید، عوامل ژنتیکی و یا بعد از زایمان با مسائلی از جمله افتادگی پستان و یا کاهش حجم پستان مواجه می شوند. در چنین مواردی می توان از پروتز سینه به منظور بزرگ کردن پستان استفاده کرد و یا اگر بدن فرد دارای چربی های اضافی باشد می توان آن چربی ها برداشته و به پستان تزریق کرد.

به منظور دریافت مشاوره رایگان در زمینه جراحی های رینوپلاستی، ابدومینوپلاستی، ماموپلاستی، لیپوماتیک و تزریق بوتاکس و ژل یا فیلر با شماره های تماس موجود در بالای صفحه با بهترین متخصص زیبایی در تهران ارتباط برقرار کنید.

بررسی تزریق چربی به سینه

تزریق چربی یکی از انواع جراحی زیبایی پستان محسوب می شود که به منظور بهبود شکل و فرم و همچنین بزرگ کردن پستان انجام می شود. برای انجام این جراحی پلاستیک پزشک و جراح زیبایی چربی را از نواحی دیگر بدن فرد مانند شکم و پهلو و یا ران ها برداشته و به پستان تزریق می کند. نقاط مورد نظر برای برداشتن چربی نیز در جلسه مشاوره بین مراجعه کننده و پزشک جراح انتخاب می شوند، این عمل زیبایی می تواند به صورت سرپایی در مراکز جراحی انجام شود. 
به عقیده سایر جراحان زیبایی تزریق چربی شکلی طبیعی و نرم تر نسبت به پروتز پستان به پستان می دهد اما طبق نظر دکتر مهدی جعفری بهترین جراح زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، تزریق چربی به سینه ماندگاری کمی داشته و لذا برای بزرگ کردن پستان استفاده از این روش جراحی زیبایی را پیشنهاد نمی کنند و انجام نمی دهند.

عوارض تزریق چربی به سینه از نظر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

همان طور که گفته شد از نظر دکتر جعفری روش تزریق چربی به سینه روش مناسبی برای بزرگ کردن پستان ها نمی باشد و دارای عوارض مختلفی است که برخی از آن ها عبارتند از :

  • ایجاد عفونت در پستان
  • از بین رفتن چربی ها و بازگشت پستان به شکل اولیه
  • ایجاد کیست در پستان
  • ناصاف شدن بافت پستان
  • ایجاد ظاهری نامتقارن در پستان

دکتر جعفری بهترین متخصص زیبایی در تهران

دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی در زمینه جراحی زیبایی بینی، لیپوماتیک و جراحی زیبایی شکم و جراحی زیبایی سینه بسیار ماهر و باتجربه می باشند و همیشه سعی بر این داشته اند تا با استفاده از تکنولوژی های روز و بهترین امکانات و دانش و تجربه فراوان رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. در کانال تلگرام و آپارات می‌توانید برخی از نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری را مشاهده نمایید و یا با تعیین نوبت جهت مشاوره از طریق شماره تلفن‌های مطب آقای دکتر جعفری اقدام نمایید. 

 

 با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری 
 

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

Karimi

سلام،هزینه لیپوترنسفر از شکم و پهلو و پشت به باسن چقدره و آیا شما به سینه هم چربی تزریق میکنین؟من سینه نامتقارن دارم،برای اصلاح اون و سینه بزرگتر کمی افتادگی داره،اگه انجام میدین هزینه هاش رو میگین؟ممنونم

شنبه, 14 مرداد 1402
ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر