بررسی عوارض لیپوماتیک
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مقاله از وب سایت تخصصی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" قصد داریم شما را با عوارض لیپوماتیک و جراحی لیپوساکشن و لاغری با لیپوماتیک آشنا کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

عوارض لیپوماتیک و جراحی لیپوساکشن

تاکنون عوارض چندانی در روش لاغری با لیپوماتیک و جراحی لیپوساکشن دیده نشده است، مگر اینکه این روش به درستی و به دست متخصص زیبایی مناسب انجام نگیرد. خطر مبتلا شدن به آمبولی در این روش به حداقل می رسد، زیرا ارتعاش هایی که در بافت های چربی ایجاد می شوند احتمال خونریزی را کاهش می دهند. اما اگر این عمل توسط متخصص زیبایی صورت نگیرد ممکن است ظاهری نه چندان زیبا در آن ناحیه از بدن که لیپوماتیک شده است، به وجود بیاید.

اگر به دنبال اندامی ایده آل و زیبا هستید و می خواهید جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه و یا سایر جراحی زیبایی را انجام دهید، با دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی تماس بگیرید.

چه کسانی نباید جراحی لیپوماتیک انجام دهند؟

کسانی که دارای فشار خون بالا و بیماری های دیابتی و قلبی هستند باید قبل از انجام لاغری موضعی با لیپوماتیک با پزشک متخصص در بیماری خود و همچنین متخصصی که برای لاغری با لیپوماتیک به آن مراجعه خواهند کرد، مشورت کنند تا اگر دارای عوارضی برای آنهاست با دقت بالا و آگاهی لازم اقدام به عمل کنند.

آیا آمبولی از عوارض لیپوماتیک است؟

دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی برای آمبولی یک تعریف ساده عنوان می کند: گرفتگی رگ های اصلی. 
آمبولی ممکن است با وارد شدن چربی در مسیر رگ های خونی رخ دهد. هر گاه به هر دلیلی بافت چربی در نزدیکی رگ های پاره قرار بگیرد و وارد عروق خونی بشود فرد دچار آمبولی می شود.

امکان آمبولی در لیپوساکشن

در لیپوساکشن و جراحی‌های کوچک کردن شکم، سینه و لیپولیز هم امکان آمبولی چربی وجود دارد، اما در صورتی که جراح زیبایی ملاحظات ضروری را رعایت کند و با مهارت بتواند مشکل ایجاد شده را برطرف نماید، در واقع بتواند جلوی پارگی عروق و باز شدن عروق خونی را بگیرد وقوع آمبولی چربی بسیار ضعیف و مهار خواهد شد. بنابراین اگر تصمیم به جراحی لاغری با لیپوماتیک دارید بهتر است به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی مراجعه کنید. یک کلینیک ساده با تجهیزات اندک ریسک بالایی در بر خواهد داشت.

بهترین جراح زیبایی برای لاغری با لیپوماتیک

امروزه جراحی لیپوماتیک یکی از متداول ترین جراحی های زیبایی در حوزه ی پزشکی زیبایی است، که باعث لاغری و تراشیده شدن اندام می شود. لیپوماتیک یک جراحی حساس، دقیق و نیازمند به هنر و تجربه است که البته باید با دقت و مهارت بسیار بالایی انجام شود. جراحی لیپوماتیک که امروزه در بسیاری از مراکز جراحی و کلینیک های غیر متخصص انجام می شود در صورت انتخاب ناشیانه ی جراح همراه با عوارضی خواهد بود . 
عوارضی مانند چاقی های بازگشت پذیر، عدم تقارن در اندام های بدن، بافت غیر همسطح چربی در زیر پوست، عفونت محل جراحی، سوختگی و تورم بیش از اندازه، احساس درد شدید و ... . در بسیاری از موارد نیز ممکن است زندگی فرد به مخاطره بیافتد، چرا که انجام این جراحی به غیر از پزشک متخصص در این رابطه یک ریسک بسیار بزرگ خواهد بود.

بهترین انتخاب برای جراحی لیپوماتیک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشد، جراح فوق تخصص تجربه و مهارت کافی در رابطه با اندام های مختلف بدن را داشته و با آگاهی کامل به نیاز های بدن تغییرات را اعمال خواهد کرد، فوق تخصص جراحی پلاستیک با تجربه و دانش پزشکی بسیار بالا در مواجه با حوادث ناگهانی و یا مخاطرات احتمالی کاملا دقیق و اصولی برخورد کرده و در واقع جراحی شدن توسط فوق تخصص امنیت خاطر بسیار بالایی خواهد داشت، به مراتب یک تکنسین تجربه، دانش، مهارت و علم کافی در رابطه با جراحی حساس لیپوماتیک را نخواهد داشت و ممکن است در مواجه با مشکلات احتمالی حین جراحی برخورد و واکنش مورد نیاز را اعمال ننماید.

نمونه جراحی های دکتر جعفری

لذا جهت مشاوره تخصصی درخصوص لیپوماتیک و جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. همچنین می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط ایشان به کانال تلگرام و آپارات ایشان مراجعه نمایید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر