بررسی تفاوت های عمل پروتز گونه و تزریق ژل گونه
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

 در این مطلب از وب سایت تخصصی بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی و متخصص زیبایی در تهران دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با تفاوت های پروتز گونه و تزریق ژل گونه و تأثیر آن ها بر جوانسازی صورت آشنا شوید. 

عمل پروتز گونه چیست؟ 

امروزه اکثر افراد به دنبال روش های جدید برای جوانسازی پوست و جوانسازی صورت هستند که یکی از این روش ها پروتز گونه است. با این جراحی زیبایی گونه های افراد برجسته تر خواهد شد و موجب جوانسازی صورت آن ها می شود. جنس بعضی از پروتز ها از نوع سیلیکونی است و بعضی دیگر از نوع بافت صورت است و با بافت طبیعی استخوان ادغام می شود. 

جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص جراحی های پلاستیک از جمله جراحی زیبایی بینی، عمل ابدومینوپلاستی، عمل لیپوساکشن و لیپوماتیک، تزریق ژل و تزریق بوتاکس با بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی دکتر جعفری تماس بگیرید. 

انواع پروتز گونه

عمل پروتز گونه دارای انواع مختلفی است که عبارت‌اند از: کاشت گونه ای که این نوع پروتز به صورت مستقیم در استخوان گونه قرار می گیرد و باعث برجسته شدن بیشتری خواهد شد. پروتز زیر گونه ای که باعث می شود که لاغری گونه و افتادگی صورت برطرف می شود. نوع بعدی ترکیبی است که این نوع باعث بهبود و زیبایی در وضعیت استخوان های صورت خواهد شد.

تزریق ژل گونه چیست؟

تزریق ژل گونه نوعی دیگر از روش های برجسته سازی گونه و جوانسازی پوست است که در این روش بدون انجام جراحی، ژل را تزریق می کنند و سپس آن قسمت را ماساژ می دهند تا ژل تزریق شده به خوبی شکل بگیرد، این تزریق حدوداً یک ساعت زمان می خواهد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل و پروتز گونه

طبق نظر دکتر مهدی جعفری بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران بعد از انجام این جراحی های زیبایی تا حدود ۴۸ ساعت باید از کمپرس سرد استفاده شود تا از کبودی و ورم جلوگیری شود. این ورم حدود دو هفته طول خواهد کشید و سپس بعد از گذشت ۶ ماه به حالت عادی باز خواهد گشت.

با استفاده از آب نمک یا دهان شویه باید بخیه های جراحی را هر روز شستشو داد و همچنین تا حدود سه یا چهار هفته بعد از عمل نباید فشاری روی گونه ها وارد شود. لازم به ذکر است تا حدود دو هفته بعد از عمل نباید از مواد آرایشی استفاده کرد و همچنین تا جای ممکن باید مایعات و غذاهای نرم خورده شود.

بهترین متخصص زیبایی در تهران

دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی سابقه ای طولانی در زمینه عمل رینوپلاستی، عمل ابدومینوپلاستی، جراحی زیبایی صورت، جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن، تزریق ژل و بوتاکس دارند و بهترین متخصص زیبایی در تهران هستند. جهت مشاهده نمونه جراحی های انجام شده توسط ایشان به کانال تلگرام و آپارات مراجعه کنید.

 

با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر