ابدومینوپلاستی و فواید استفاده از گن بعد از آن

ابدومینوپلاستی و فواید استفاده از گن بعد از آن

در این مقاله از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و جراح زیبایی دکتر مهدی جعفری قصد داریم به بررسی استفاده از گن و شکم بند بر کاهش درد بیمار بعد از جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی بپردازیم، در ادامه با ما همراه باشید تا با این موضوع آشنا شوید. 

مزایای گن بعد از ابدومینوپلاستی 

همان طور که در مطالب قبلی گفته شده است استفاده از گن و شکم بند بعد از آبدومینوپلاستی تاثیر زیادی بر کاهش درد بیمار و همچنین افزایش رضایت مندی بیمار از نتیجه جراحی شکم خواهد داشت.  
در تحقیقات انجام شده در سال های قبل مشخص شده است که بستن گن موجب کنترل کردن درد بیمار بعد از ابدومینوپلاستی و جراحی شکم می شود.

تاثیر گن در کاهش درد جراحی شکم

این تحقیقات نشان داده است که کسانی که در روزهای نخست بعد از جراحی زیبایی آبدومینوپلاستی از گن استفاده کرده اند راحتی بیشتری نیز داشته اند.

جهت مشاوره تخصصی و رایگان درخصوص جراحی زیبایی سینه شامل ماموپلاستی، لیفت سینه و پروتز سینه، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، آبدومینوپلاستی و جراحی لیپوماتیک به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

کنترل درد بعد از جراحی زیبایی شکم

کنترل کردن و کاهش درد بیمار بعد از انجام جراحی پلاستیک شکم یا ابدومینوپلاستی همواره یکی از مهم ترین مسائل پیش رو برای یک جراح زیبایی و متخصص زیبایی و همچنین مراجعه کنندگان است.

کاهش درد ابدومنیوپلاستی

کنترل کردن درد بیمار بعد از آبدومینوپلاستی کمک می کند تا بسیاری از عوارض احتمالی این جراحی زیبایی کاهش یابد.  
به عنوان مثال عوارضی همچون عوارض قلبی و عوارض ریوی کاهش می یابد و همچنین موجب بهبود یافتن سریع تر بیمار شده و در نتیجه باعث کاهش هزینه ها خواهد شد و در نهایت موجب نتیجه بهتر عمل خواهد شد.

توصیه دکتر جعفری درخصوص آبدومینوپلاستی

لاغری شکم با استفاده از ابدومینوپلاستی یا آبدومینوپلاستی یکی از مهم ترین انواع جراحی پلاستیک به شمار می‌آید. لذا لازم است بیمار قبل از تصمیم به جراحی شکم به خوبی در خصوص پیدا کردن بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی تلاش کند و انتخابی مطمئن داشته باشد.  

بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی

دکتر مهدی جعفری بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی با ارائه خدمات تخصصی در زمینه انواع جراحی زیبایی از جمله ابدومینوپلاستی یا آبدومینو، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه از جمله ماموپلاستی و پروتز سینه و لیفت سینه، جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن در خدمت شماست.


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر