کاشت مو طبیعی و بررسی تفاوت روش های آن توسط بهترین جراح زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی در این مقاله قصد دارند شما را با روش های کاشت مو طبیعی و تفاوت بین این روش ها آشنا کنند ، در ادامه با ما همراه باشید.

روش کاشت مو طبیعی

کاشت مو طبیعی نوعی جراحی زیبایی است که می تواند باعث زیبایی و جوانی افراد شود، افرادی که دچار ریزش موی شدید یا طاسی های موروثی هستند گزینه های مناسبی برای کاشت مو هستند. موهای کاشته شده در روش های طبیعی قابل رشد بوده و به راحتی فرد بعد از کاشت می تواند موها را بلند کند، اصلاح کند و به آنها حالت دهد.

در صورت نیاز به مشاوره در رابطه با انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی و غیره می توانید با دکتر مهدی جعفری بهترین جراح زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در ارتباط باشید

کاشت مو روشی دائمی است یا موقتی؟

روش کاشت مو طبیعی یکی از راه های دائمی برای داشتن موهایی زیبا و سالم است. البته خط رویش در موها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خط رویش باید توسط بهترین جراح زیبایی انجام شود که به صورت کامل به علم زیبایی شناسی آشنایی دارد. 
ترسیم خط رویش طبیعی و زیبا بعد از عمل باعث افزایش جذابیت ظاهری فرد می شود. مو از نواحی پشت سر و گیجگاهی برداشته می شود و در نواحی دچار ریزش کاشته می شود.

تفاوت روش های کاشت مو

در این قسمت دکتر مهدی جعفری متخصص زیبایی و بهترین جراح زیبایی، چند روش کاشت مو را معرفی کرده اند:

  • FIT : در این روش گرافت های مو به صورت تک تک از نواحی دهنده در پشت سر و نواحی گیجگاهی برداشته می شود، لذا محل برداشت مو بسیار کوچک است و نیاز به بخیه ندارد.
  • FUT : در این روش گرافت های مو به صورت یکجا و متصل به هم به شکل یک نوار از پشت سر برداشته می شود و بعد از برداشتن بر روی میز جراحی گرافت های مو به صورت تک تک جدا کاشته می شود. محل برداشتن نوار در پشت سر باید با بخیه دوخته شود.

کاشت مو می تواند به صورت FIT و FUT یا ترکیبی از هر دو روش انجام شود.

مزایای این روش ها

مزیت روش کاشت مو FIT این است که معمولا اسکار یا جای زخم به جا نمی گذارد اما احتمالا آسیب فولیکول گرافت مو ممکن است نسبت به روش FUT بیشتر باشد.  
در روش FUT ممکن است اسکار خطی محل برداشتن نوار به صورت جزئی در برخی بیماران دیده شود اما اکثرا تعداد بیشتری گرافت مو با آسیب کمتر در یک جلسه می توان بدست آورد.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

دکتر مهدی جعفری متخصص زیبایی و بهترین جراح زیبایی در زمینه جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی و سایر جراحی زیبایی بهترین خدمات را ارائه می دهد. جهت دریافت مشاوره در خصوص جراحی زیبایی با ایشان تماس بگیرید. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط ایشان به کانال تلگرام و آپارات ایشان مراجعه نمایید.


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر