پوست بینی و نقش آن در جراحی بینی

پوست بینی و نقش آن در جراحی بینی توسط بهترین متخصص زیبایی

علاوه بر ظاهر بینی که به تیغه بینی شما بستگی دارد و در جراحی بینی نقش مهمی را ایفا می کند یکی دیگر از نکات مهم در این عمل زیبایی پوست بینی است، در این مطلب با بهترین متخصص زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر جعفری همراه باشید تا با این موضوع آشنا شوید.  

تاثیر پوست بینی در جراحی بینی توسط بهترین متخصص زیبایی

درست است که در جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی پوست هیچ تغییری نخواهد کرد ولی در نتیجه جراحی تاثیر به سزایی دارد. معمولا جراحی افراد با پوست های نازک و یا خیلی ضخیم نتیجه ی خیلی راضی کننده ایی را به دنبال نداشته است و کسانی که دارای پوستی مناسب و سالم و  متوسط می باشند نتیجه ی مطلوب تری را در عمل جراحی بینی خود خواهند دید. دیگر پارامترهایی که در پوست در نظر گرفته می شود آلاستیسیته و روند بهبودی زخم های ایجاد شده در پوست و کشسانی بودن پوست بینی  است.

پوست نازک در جراحی زیبایی بینی چه تاثیری می گذارد؟

پوست بینی نازک بعد از این عمل یا جراحی رینوپلاستی به آرامی به سمت جمع شدن می روند و فرایند اسکار بدین گونه صورت می گیرد که سبب کشش پوست بر روی نواحی مختلف می شود و جراحی تیغه بینی سخت تر خواهد بود و گاهی اوقات پزشکان مجبورند که یک لایه ی پوششی دیگری مثل پری کندر و درم -فاشیا-ی  از همان فرد  گرفته و اضافه کنند و در صورت نبودن این شرایط شیت های مصنوعی را جایگزین می کنند.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع روش های جراحی زیبایی بینی یا  جراحی رینوپلاستی، جراحی بینی گوشتی و استخوانی، جراحی زیبایی سینه و ابدومینوپلاستی به تیم مشاوره بهترین جراح زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

از آنجا که پوست های نازک قدرت پوشانندگی کمی پس از جراحی بینی یا رینوپلاستی برای پوشاندن عیب های ایجاد شده در عمل جراحی را دارند، مشکل زا خواهند بود اما از طرفی ورمی که پس از جراحی ایجاد می شود در مقایسه با پوست های دیگر زودتر از بین می رود و زخم های ایجاد شده در پوست های نازک، میل دارند که با پایین ترین درصد اسکار ترمیم یابند. تیغه ی قسمت زیرین بینی اگر کوچک ترین مشکلی داشته باشد به دلیل داشتن پوست نازک دیده خواهد شد. پوست نازک پس از عمل جراحی حالت عنکبوتی در وریدهای سطحی می گیرد و نسبت به پوست های دیگر بیشتر قرمز می شود.

پوست بینی ضخیم در جراحی بینی چه تاثیری می گذارد؟

اما از عیوب پوست های ضخیم می توان گفت که جراحان با حجم بسیار بالای پوست در عمل مواجه می شوند و خیلی از متخصصان از جراحی افراد با این ویژگی پوستی خودداری می کنند، زیرا گاهی اوقات با وجود کارکردن بر روی ظرافت های غضروف بینی باز هم دیده نشده و توسط پوست های ضخیم ماسکه می شوند. نکته ی دیگر اینکه اگر کوچکترین عیبی در تیغه زیرین بینی در انجام عمل جراحی وجود داشته باشد توسط پوست ضخیم کاور می شود و این تنها مزیت پوست ضخیم نسبت به پوست های دیگر است.

بهترین متخصص زیبایی و بهترین جراح زیبایی

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع روش های جراحی زیبایی بینی، انواع جراحی بینی گوشتی و استخوانی، مراقبت های بعد از جراحی بینی و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره متخصص زیبایی و جراح زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. در کانال تلگرام و آپارات میتوانید برخی از نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری را مشاهده نمایید و یا با تعیین نوبت جهت مشاوره از طریق شماره تلفن‌های بالای همین صفحه اقدام نمایید.


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر