پروتز گونه و جراحی زیبایی صورت از نظر بهترین متخصص زیبایی در تهران
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مقاله از وب سایت تخصصی بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در تهران ""دکتر مهدی جعفری"" قصد داریم شما را با جراحی پروتز گونه و نقش آن در جراحی زیبایی صورت آشنا کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

پروتز گونه و نقش آن در جراحی زیبایی صورت

دو دسته از افراد به طور کلی نیاز به انجام جراحی پروتز گونه خواهند داشت. افرادی که گونه های به نسبت فربه دارند و افرادی که دچار پیری صورت و چهره شده اند. در ادامه درباره پروتز گونه و نحوه انجام این جراحی زیبایی توضیحاتی خواهیم داد.

پروتزها اندازه و سایزهای مختلفی دارند و با توجه به استخوان بندی صورت مورد استفاده قرار می گیرند. پروتزهای مناسب با سایزهای مختلف این امکان را به جراح می دهند که زیباترین حالت ممکن برای یک صورت را در نظر بگیرد و زیبایی و جذابیت را به فرد اهدا نماید.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه و سایر جراحی زیبایی به تیم مشاوره بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در تهران “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

افراد مناسب برای انجام پروتز گونه و جراحی زیبایی صورت

همان طور که گفته شد در تمامی افراد دو علت اصلی برای انجام پروتز گونه مهم و اساسی است. مورد اول در افرادی که گونه های آن ها نسبتا فربه و تو پر می باشد که این امر مربوط به مسائل نژادی و ژنتیکی است، که باعث شده صورت شخص جذابیت کمتری داشته باشد. و مورد دوم مربوط به افرادی می شود که چهره و صورت پیری دارند. در این روش می توان تو رفتگی ها و آثار ناشی از افزایش سن را نیز از بین برد.

سن مناست برای انجام این جراحی زیبایی صورت

انجام عمل پروتز گونه در جراحی زیبایی صورت معمولا در افراد بین ۲۰ تا ۴۰ سال انجام می گردد.

مزایای جراحی پروتز گونه در جراحی زیبایی

طبق نظر دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی این نوع جراحی زیبایی صورت مزایای زیر را دارد:

  • جراحی پروتز گونه نیازی به بیهوشی ندارد.
  • پروتزها بعد از قرار دادن در گونه غیر قابل حس هستند.
  • این پروتز ها با بدن سازگار هستند و بدن آن را دفع نمی کند.

افراد مناسب برای جراحی گونه

براساس نظر تخصصی بهترین جراح زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری این نوع جراحی صورت مزایای زیر را دارد:

  • صورت هایی بدون برجستگی و صاف 
  • افرادی که نسبت به سایر اجزای صورت چانه و گونه های بسیار کوچکی دارند.
  • صورت های بسیار گرد که باعث می شود می شود اجزای صورت به خوبی تفکیک نشوند.
  • افرادی که دارای گونه و فک فوقانی فرورفته و نامتقارن بوده و صورت آنها اجزای متناسبی ندارد.
  • افرادی که در طی یک سانحه یا تصادف دچار شکستگی یک طرفه یا دو طرفه در صورت شده اند.
  • افرادی با صورت های مربعی شکل که دارای فک تحتانی بزرگ هستند و با مشکل عدم توازن همراه هستند.
  • افرادی که صورت آنها به صورت مادر زادی دچار مشکل شده است و از تحلیل یک طرفه یا دو طرفه صورت رنج می برند.

نحوه انجام جراحی پروتز گونه از نظر بهترین متخصص زیبایی

انجام عمل پروتز زیبایی گونه با استفاده از مواد مختلف مصنوعی انجام می شود. این مواد مصنوعی دارای سطح های متفاوتی از مقاومت می باشند که از سطح نسبتا سخت تا انعطاف پذیر را در بر خواهد گرفت. پروتزهای گونه به دو صورت انجام می شوند:

  • روشی که می توان آن را در صورت نیاز خارج کرد.
  • روشی که مواد پروتز نیز به استخوان ها متصل می گردد.

در نتیجه پروتزهای مورد استفاده می تواند ظاهر و اندازه های متفاوتی داشته باشد. همان طور که گفته شد پروتزهای گونه که از جنس مواد سیلیکونی ساخته می شوند به بافت گونه متصل نشده و در صورت نیاز می توان آن را خارج نمود. پروتزهایی که از هیدروکسی آپاتیت ساخته می شوند به بافت های استخوان طبیعی متصل و جزئی از ساختار گونه خواهد شد. 
هنگامی که پروتز گونه به همراه دیگر روش های جراحی زیبایی صورت، مانند لیفت ابرو، لیفت صورت، رینوپلاستی، یا لیفت پلک انجام شود، امکان وارد کردن پروتزها از طریق شکاف های ایجاد شده به گونه در ناحیه صورت جهت انجام این عمل های جراحی وجود خواهد داشت.

بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع روش های جراحی گونه، عمل زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم و جراحی صورت می توانید به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی در تهران “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط دکتر مهدی جعفری از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر