ورم جراحی بینی یا رینوپلاستی و کاهش آن توسط بهترین جراح زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با نکات ضروری در زمینه ورم جراحی بینی یا رینوپلاستی و همچنین راهکارهای کاهش ورم بینی بعد از عمل آشنا شوید.

ورم جراحی بینی یا رینوپلاستی

از مواردی که بیماران بعد از جراحی زیبایی بینی با آن مواجه می شوند احساس درد و تورم در ناحیه بینی و زیر چشم ها هستند. کبودی ها نیز ممکن است شدید و یا بسیار ضعیف باشد که این موارد بسته به میزان تغییرات انجام شده در بینی ممکن است کم یا زیاد باشد. توجه داشته باشید که کبودی و تورم در روزهای اول بسیار شدید و بعد از آن رو به بهبودی خواهد رفت.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی  و سایر انواع جراحی زیبایی به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

مشکلات تنفسی بعد از جراحی بینی

مشکلات تنفسی در زمان وجود تامپون ها و گچ روی بینی ایجاد می شوند که به صورت موقتی خواهند بود و بعد از گذشت یک هفته و یا کمی بیشتر بهبود می یابد. ایجاد ورم و کبودی از عوارض شایع عمل جراحی بینی ، کبودی ها عموما بر اثر تاثیرات عمل جراحی و یا بر اثر رعایت نکردن موارد لازم توسط خود بیمار رخ می دهند.توجه به نکات ویژه ای در این زمینه باعث می شود تا شما تا حد بسیار زیادی از این عوارض را کاهش دهید.

راهکار کاهش ورم جراحی بینی

طبق نظر  دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی در تهران و شیراز جهت کاهش ورم جراحی بینی بهتر است اقدامات زیر را بعد از عمل انجام دهید:

  • بعد از جراحی بینی سرتان را زیاد پایین نگه ندارید، برای خوابیدن بالشت بلندی در زیر سر بگذارید و به حالت نیمه خوابیده استراحت کنید. 
  • از کمپرس آب سرد استفاده کنید، اگر خودتان هم نمی توانید از همراهتان بخواهید تا بعد از عمل از کمپرس آب سرد برای شما استفاده کند.

سایر راهکارهای کاهش ورم بینی بعد از جراحی

  • ویتامین مصرف کنید، با خوردن میوه و سبزی های تازه ویتامین های لازم بدنتان را تامین کنید، ویتامین ها تورم را کاهش می دهند و پروتئین ها نیز برای درمان کبودی مفید هستند.
  • حداقل یک هفته قبل از انجام جراحی بینی سیگار و قلیان مصرف نکنید، مصرف سیگار و قلیان باعث می شود تا جریان خون شما دچار خلل شود و تنفس را برای شما دچار مشکل بنماید.
  • نیم ساعت قبل از انجام عمل قرص کلونیدین ٢./ میلی گرم را مصرف کنید، مصرف این قرص باعث می شود تا از فشار خون احتمالی جلوگیری شود همچنین از میزان اضطراب بیمار برای جراحی کاسته می شود و از ایجاد تورم و کبودی جلوگیری می کند.

بهترین جراح زیبایی و جراح بینی در تهران

دکتر مهدی جعفری متخصص زیبایی و بهترین جراح بینی در زمینه کاهش ورم جراحی بینی، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی و سایر جراحی زیبایی بهترین خدمات را ارائه می دهد. همچنین می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر را در کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده کنید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر