نشانه های موفقیت جراحی بینی توسط بهترین متخصص زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402


 در این مقاله از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" به بررسی نشانه های موفقیت جراحی بینی یا رینوپلاستی می پردازیم. 

موفقیت جراحی بینی توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک

جراحی زیبایی بینی از مشکل ترین جراحی های زیبایی بدن است، بینی نقش بسیار مهمی در تناسب اجزای صورت دارد و عضوی مهم در سلامت بدن می باشد که راه هوایی را تشکیل می دهد و باید بسیاری از نکات را مورد توجه قرار داد تا ایرادی در ظاهر و سلامت عضو اتفاق نیافتد. به منظور انجام یک جراحی زیبایی بینی موفق، متخصص زیبایی باید بسیار باتجربه و ماهر باشد تا بتواند عمل جراحی زیبایی بینی موفقی را برای بیمار انجام دهد. زمانی می توان عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی را عملی موفق تلقی کرد که زیبایی فرد بهتر شود، حتی اگر ۱ درصد باشد و در عین زیباتر شدن، مشکلات تنفسی نیز برای فرد ایجاد نشود. 

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه و سایر جراحی زیبایی به تیم مشاوره متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

معیارهای موفقیت جراحی بینی

برخی از مهم ترین معیارها در جهت بررسی جراحی بینی موفق یا رینوپلاستی عبارتند از:

ساختار بینی تقویت شود

در روش های نوین جراحی بینی ، جهت رفع افتادگی بینی ، پیوندهای ستونی متعدد غضروفی در پایه بینی اضافه می گردد و باعث می شود ظاهر بینی جوان تر و طبیعی تر جلوه نماید. در صورتی که در روش های قدیمی نوک بینی را بالا می بردند و باعث مشکلات تنفسی در فرد می شد.

سوراخ های بینی زیاد کوچک نشود

دستکاری کردن سوراخ های بینی باعث غیرطبیعی شدن جراحی بینی ، مشکلات تنفسی ، نامتعادل شدن پره های بینی می شود و اینکه کوچک شدن سوراخ های بینی غیرقابل برگشت به حالت طبیعی می باشند.

قوی کردن پشت بینی

نوک بینی باید حالت طبیعی داشته باشد به طوری که کسی متوجه جراحی روی نوک بینی فرد نشود. اگر نوک بینی خیلی باریک شود ظاهر فرد بسیار زشت و غیرطبیعی می شود و مسیر تنفسی انسان دچار تنگی می شود. باید توجه شود که علاوه بر یکدست کردن پهنای پشت بینی، راه تنفسی فرد دچار مشکل نشود.

تقویت بینی به جای کاهش بافت های بینی

به جای کم کردن بافت های پشت بینی سعی شود پایه بینی در ناحیه نوک و قوز بینی تقویت و اصلاح شود. در روش های قدیمی بافت های بینی را بر می داشتند و بینی بسیار کوچک می شد و بعد از سال ها عوارض آن نمایان می شد. عوارضی همچون افتادگی بافت ها که باعث کم شدن حمایت اسکلت بینی می شد و در سنین بالا حالتی چروکیده و افتاده پیدا می کرد و باعث مشکلات تنفسی در فرد می شد.  
امروزه از روش های تقویتی بینی استفاده می کنند و سعی می شود تا حدامکان از بینی بافتی برداشته نشود و سعی می شود از بافت های اضافه در نواحی از بینی که بافت کمتری دارند استفاده شود. اسکلت بینی در این روش بازسازی می شود و بافت های نرم تقویت می شوند و باعث می شود که با گذشت زمان بینی دچار افتادگی نشود.

عروسکی نشدن بینی

امروزه اکثر متقاضیان خواهان جراحی بینی طبیعی می باشند. در گذشته اکثر بینی ها را به صورت عروسکی و سر سره ای عمل می کردند و متقاضیان جراحی بینی فانتزی یا جراحی رینوپلاستی بیشتر بود. در صورتی که بینی که زیاد قوس دار شود به هیچ وجه زیبا نیست و در هیچ کتاب و استاندارد جراحی بینی تعریف نشده است که بینی زیبا یک بینی قوس دار و سرسره ای باشد و اتفاقا بینی باید پشت قوی و حتی کمی پر داشته باشد. اصولا در مردان پشت بینی باید پرتر باشد.

ناراحتی و درد کمتر بعد از عمل

امروزه سعی می شود که از تامپون بینی زیاد استفاده نشود و خون مردگی و تورم و درد با کم کردن ضربه ها و برش های عمل به حداقل برسد.

باریک نکردن نوک بینی

نوک بینی حالت طبیعی داشته و پهنای طبیعی آن آن‌چنان نمود می‌کند که گویی هیچ جراحی روی نوک بینی انجام نشده است. بعد از این جراحی پلاستیک اگر نوک بینی بیش از حد باریک شود ظاهری مصنوعی و غیر طبیعی به صورت می‌دهد و همچنین ممکن است مسیر تنفسی فرد نیز تنگ شود. 

بهترین متخصص زیبایی در تهران

دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و ترمیمی و بهترین متخصص زیبایی در تهران در زمینه جراحی بینی موفق، لیپوماتیک و جراحی سینه بسیار ماهر و باتجربه می باشند و همیشه سعی بر این داشته اند تا با استفاده از تکنولوژی های روز و بهترین امکانات و دانش و تجربه فراوان رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. شما عزیزان می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری را مشاهده نمایید از طریق کانال تلگرام و آپارات دکتر جعفری اقدام نمایید. برای یک جراحی بینی موفق می توانید به دکتر جعفری اعتماد کنید.


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر