لیفت گردن و صورت
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی دکتر مهدی جعفری در این مطلب به توضیح چگونگی لیفت گردن و صورت و تاثیر آن بر جوانسازی پوست و جوانسازی صورت پرداخته اند. 

لیفت گردن و صورت

جوانسازی صورت شامل موارد بسیاری می شود که جراحی لیفت گردن یکی از پرطرفدارترین آن ها به شمار می آید. معمولا افتادگی صورت در ناحیه غبغب، لب، چشم و پلک می باشد که بالارفتن سن یا افزایش و کاهش وزن شدید، باعث افتادگی در ناحیه سر و گردن می شود که می توان به این افراد لیفت گردن جهت درمان افتادگی پوست و جوانسازی پوست را پیشنهاد کرد. 

برای دریافت مشاوره در خصوص جراحی زیبایی سینه، پروتز سینه، لیفت سینه، جراحی رینوپلاستی، جراحی ابدومینوپلاستی و جراحی لیپوماتیک به تیم مشاوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی ”دکتر مهدی جعفری“ مراجعه نمایید.

فواید لیفت صورت و جوانسازی پوست 

افتادگی پوست گردن و غبغب بسیار شایع است و این امر به دلیل شل شدن پوست گردن و کاهش توانایی پوست برای نگه داری اجزا است. بسیاری از افراد دچار افتادگی شدید پوست گردن همراه با چین های طولی متعدد هستند. درمان این مشکل با جراحی لیفت گردن بسیار آسان و قابل حل است.

طی این جراحی توسط دکتر مهدی جعفری اجزا و پوست شل شده فرد به بالا کشیده می شود و جوانسازی صورت از این طریق ممکن می گردد. 

چگونگی انجام لیفت صورت و لیفت گردن

برای جراحی لیفت صورت و گردن لازم است تا دکتر جعفری بهترین جراح زیبایی میزان افتادگی پوست و شل بودن نواحی اطراف گوش و گردن را بررسی نماید، سپس با ایجاد برش هایی در کناره گوش و زیر گردن جراحی را آغاز نماید. طی این جراحی چربی های زیر پوستی از گردن خارج می شود و حالت محکم تری نسبت به قبل پیدا می کند.

البته میزان برش و میزان برداشت پوست و چربی های اضافی از گردن در بیماران مختلف متفاوت است. ممکن است این جراحی برای فردی با یک برش نیز قابل انجام باشد. در این جراحی زیبایی از بخیه های قابل جذب استفاده می شود که لازم است تا زمان جذب به خوبی از آن ها مراقبت کنید. 

بهترین جراح زیبایی دکتر جعفری

شما عزیزان در کانال تلگرام و آپارات می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی در زمینه رینوپلاستی، ماموپلاستی را مشاهده نمایید و یا با تعیین نوبت جهت مشاوره از دکتر جعفری با شماره تلفن های بالای صفحه تماس حاصل بفرمایید.

 

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر