لیفت ابرو و لیفت پیشانی و بررسی آنها

لیفت ابرو و لیفت پیشانی و بررسی آنها توسط بهترین متخصص زیبایی

در این مطلب از وب سایت تخصصی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با چگونگی انجام جراحی زیبایی لیفت ابرو و لیفت پیشانی و تاثیر آن بر افزایش زیبایی افراد و جوانسازی پوست و جوانسازی صورت آگاه شوید. 

جراحی لیفت ابرو و لیفت پیشانی

جراحی لیفت که به عنوان یک جراحی برای بالا کشیدن ابرو و پیشانی است، از جمله جراحی های زیبایی برای جوانسازی صورت محسوب می شود که در نهایت باعث جوانسازی پوست افراد می شود. بیشتر افرادی که تمایل به انجام این جراحی زیبایی دارند خانم هایی هستند که با بالارفتن سن، پوست صورت و اجزای آن شل و افتاده شده است. البته این جراحی در آقایان نیز قابل انجام است و آثار پیری و چروک های پوست که ناشی از کار سخت و بالا رفتن سن است را از بین می برد.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی لیفت ابرو و پیشانی و انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی و جراحی زیبایی شکم به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

افراد مناسب برای لیفت ابرو و لیفت پیشانی

طبق نظر دکتر مهدی جعفری بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی افرادی که دارای شرایط زیر باشند برای انجام جراحی لیفت پیشانی و جوانسازی صورت مناسب هستند :

  • افرادی که دارای خط اخم در بین ابروها هستند
  • افرادی که سن آن ها بالا رفته از پیری صورت خود ناراضی هستند
  • افرادی که دارای چین و چروک در نواحی پیشانی و بالای صورت هستند
  • افرادی که ابروهای پایینی دارند و باعث می شود صورت آن ها خسته و ناراحت به نظر برسد

بیهوشی جراحی لیفت پیشانی

بیهوشی در این عمل زیبایی تحت بی حسی موضعی انجام می شود و در واقع با تزریق وریدی داروهای آرامبخش قابل انجام خواهد بود، دوره نقاهت نیز حداکثر یک هفته است و بیمار می تواند بعد از آن تمامی فعالیت ها را آغاز نماید.

ماندگاری لیفت ابرو و پیشانی

ماندگاری این روش جراحی زیبایی که برای جوانسازی پوست و جوانسازی صورت است، بسیار طولانی است اما ممکن است در افراد مسن با بالا رفتن سن و پیری شدید، پوست دچار افتادگی شود.

روش های جراحی لیفت صورت

جراحی لیفت پیشانی و لیفت ابرو به دو روش باز و روش آندوسکوپ انجام می شود. در جراحی با اندوسکوپ با ایجاد ۳-۵ برش کوچک در قدام سر در ناحیه مو درست قسمتی که در مجاورت خط پیشانی است یک راه برای ورود آندوسکوپ ایجاد می شود.   
در روش جراحی آندوسکوپ دیگر اثری از جای برش های طویل در صورت و پیشانی بجای نمی ماند بلکه با سه برش بسیار کوچک در زیر موها قابل انجام است و نتایج آن در طول یک هفته بسیار مشهود خواهد بود.

انواع جراحی زیبایی ترمیمی پیشانی

بسته به وجود آسیب یا ناهنجاری در بافت نرم یا استخوان پیشانی، اعمال جراحی ترمیمی پیشانی و جراحی زیبایی پیشانی به دو دسته تقسیم می شوند:

جراحی ترمیمی پوست و بافت نرم پیشانی 

در مواردی کاربرد دارد که ناحیه پیشانی دستخوش تغییرات ناخواسته ای شود که ظاهر صورت را تحت تاثیر قرار بدهد، معمولا پیشانی ها بر اثر عواملی چون تصادف، سوختگی ها و بریدگی ها دچار عوارضی می شوند که در نهایت منجر به تخریب بافت پوستی ناحیه پیشانی می گردد. 
جراحی ترمیم پیشانی در موارد سوختگی می تواند بافت از بین رفته را از سایر قسمت های بدن جبران کند و در واقع این اقدام با برداشتن پوست از سایر نقاط بدن و پیوند آن به پیشانی انجام شود. همچنین در مواردی که پیشانی دچار بریدگی شده باشد و نیاز به پیوند و جراحی های بسیار ظریف باشد و در مواردی که وجود خطوط عمیق در سطح پوست مشهود باشد مورد استفاده قرار می گیرد، این جراحی که با اقدامات بسیار فوق تخصصی قابل انجام است تا حدود بسیار زیادی از بافت پیشانی را اصلاح کرده و ظاهر زیباتری به آن می دهد. در واقع این جراحی، جراحی زیبایی محسوب نمی شود و به ترمیم ضایعه ایجاد شده بر روی صورت می پردازد.

بازسازی فرم پیشانی و جمجمه یا کرانیوپلاستی

این جراحی در برخی از کودکان که دچار بدشکلی جمجمه ای (دفورمیتی) به صورت مادرزادی هستند انجام می شود. در این عمل جراحی زیبایی پس از بلند کردن پوست سر، استخوان بد شکل پیشانی و در مواردی بقیه استخوان های جمجمه برش داده شده و به شکل نرمال بازسازی می شوند تا فرم سر به شکل نرمال در بیاید. 
به این عمل جراحی کرانیوپلاستی می گویند. کرانیوپلاستی جراحی تیمی است که با حضور جراح فوق تخصص جراحی پلاستیک و جراح مغز و اعصاب انجام می شود. در دنیا ۴ کشور امریکا، چین، ایران، انگلستان دارای توانایی انجام کرانیوپلاستی می باشند. در ایران این عمل جراحی عمدتا توسط استاد عبدالجلیل کلانتر هرمزی انجام می شود که دکتر مهدی جعفری از شاگردان ایشان می باشند.

عوارض احتمالی جراحی لیفت پیشانی

بدون شک انجام هرگونه جراحی عوارضی را در پی خواهد داشت برخی از عوارض احتمالی جراحی لیفت پیشانی نیز عبارت‌اند از :

  • ممکن است ابروهای بالاتر از حد نرمال شوند.
  • اگر توسط فوق تخصص انجام نشود ممکن است به عصب پیشانی آسیب برسد.
  • ایجاد کبودی و ورم در اطراف چشم ها و صورت که بعد از حدود یک هفته برطرف خواهد شد.

سایر روش های جوانسازی پیشانی

علاوه بر لیفتینگ صورت و جراحی لیفت پیشانی روش های دیگری نیز برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی وجود دارند از جمله تزریق ژل که هم می تواند بین دو ابرو تزریق شود و هم در قسمت بالای ابروها و در نتیجه به پر کردن پیشانی کمک می کند. روش دیگر تزریق بوتاکس است که به از بین رفتن چین و چروک های پیشانی کمک می کند و با فلج کردن ماهیچه اطراف صورت به از بین رفتن چین و چروک های پیشانی و جوانسازی پوست کمک می کند

بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم و غیره می توانید به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. در کانال تلگرام و آپارات می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری را مشاهده نمایید. 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر