عمل زیبایی سینه توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

 انجام عمل زیبایی سینه به افزایش اعتماد به نفس افراد بسیار کمک می کند لذا در این مطلب با دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در تهران همراه باشید تا با جراحی زیبایی سینه و پروتز سینه آشنا شوید.

زیرمجموعه های عمل زیبایی سینه از نظر بهترین متخصص زیبایی

از موفق ترین جراحی های زیبایی می توان به جراحی زیبایی سینه و پروتز سینه اشاره کرد، به این جراحی ایملینت سینه نیز گفته می شود. طبق نظر دکتر مهدی جعفری بهترین متخصص زیبایی در تهران جراحی سینه دارای زیر مجموعه هایی است که عبارتند از:

  • کاهش سایز و اندازه سینه های بزرگ و کوچک نمودن سینه یا ماموپلاستی
  • افزایش حجم سینه های کوچک و بزرگ نمودن سینه ها با استفاده از پروتز سینه
  • اصلاح نمودن تفاوت سایز سینه ها
  • لیفت سینه یا ماستوپکسی
جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی سینه، پروتز سینه، لیفت سینه، جراحی زیبایی بینی و جراحی زیبایی شکم به تیم مشاورهبهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

در ادامه هر یک از موارد بالا را به اختصار شرح می دهیم:

ماموپلاستی کاهنده یا کوچک نمودن سینه ها

در این روش جراح زیبایی و بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی سایز سینه ها را کاهش می دهد، علت انجام این جراحی زیبایی سینه شامل موارد زیر است:

  • بزرگ بودن سینه ها موجب ایجاد شدن درد در نواحی گردن، شانه و یا پشت شود 
  • گوشه گیر شدن و کاهش اعتماد به نفس شخص به علت بزرگ بودن سینه ها
  • ایجاد مشکلات در زمان خواب
  • ایجاد استریاها در روی سینه ها

افزایش سایز سینه ها با پروتز سینه

برای درمان سینه های کوچک می توان از جراحی زیبایی سینه از طریق پروتز سینه زیر نظر متخصص زیبایی در تهران و بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی همچون دکتر مهدی جعفری استفاده کرد. در روش پروتز سینه می توان پستان هایی را که کوچک هستند بزرگ کرد، همچنین در اشخاصی که بر اثر عواملی نظیر سرطان سینه، پستان آن ها از بین رفته باشد را با استفاده از این روش می توان ترمیم نمود.

دلایل عمل زیبایی سینه برای افزایش حجم آنها

طبق نظر بهترین جراح زیبایی و بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر جعفری انجام پروتز سینه به دلایل زیر انجام می شود:

  • وجود تقارن بین دو سینه
  • جهت افزایش اعتماد به نفس و بهبود در ظاهر شخص
  • ترمیم سینه که بر اثر عواملی نظیر سرطان از بین رفته باشد 

لیفت سینه یا ماستوپکسی

ماستوپکسی یا همان لیفت سینه یک روش برای درست کردن سایز سینه ها است. بانوانی که دچار افتادگی سینه شده اند می توانند از این روش بهره بگیرند.

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع روش های  پروتز سینه، لیفت سینه و ماموپلاستی، جراحی زیبایی بینی و جراحی زیبایی شکم می توانید به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی در تهران “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر