عمل جراحی پلاستیک

عمل جراحی پلاستیک و بررسی دلایل گرایش به آن

امروزه یکی از پرکاربردترین مباحث در حوزه پزشکی مربوط می شود به عمل جراحی پلاستیک، در این مطلب از وب سایت بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در تهران دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با دلایل گرایش به سمت انواع جراحی های زیبایی از جمله جراحی بینی و جراحی سینه آشنا شوید.

دلایل گرایش به انجام عمل جراحی پلاستیک

در جوامع امروزی هم بانوان و هم آقایان تمایل زیادی به سمت زیباتر کردن ظاهر خود پیدا کرده اند و به این منظور حاضرند سختی های زیادی نیز تحمل کنند و هزینه های گزافی هم پرداخت کنند. در مقاله ای تحت عنوان “مطالعه جامعه شناختی گرایش به زیبایی با عمل جراحی پلاستیک و عوامل مرتبط با آن” به بررسی افزایش گرایش به این نوع جراحی های از جمله جراحی سینه شامل پروتز سینه و ماموپلاستی و جراحی بینی پرداخته شده است.

دکتر مهدی جعفری بهترین متخصص زیبایی در تهران و بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با ارائه مشاوره های رایگان و تخصصی در زمینه جراحی بینی، جراحی سینه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک، تزریق ژل و تزریق بوتاکس در خدمت شماست.

نتایج حاصل از این پژوهش

در این بخش نتیجه گیری این پژوهش بیان شده است که بین متغیرهای جمعیت شناختی از جمله سن افراد، وضعیت تأهل آن ها، باورهای اعتقادی و دینی و همچنین سطح فرهنگی افراد، با گرایش آن ها به انجام عمل جراحی پلاستیک و زیبایی رابطه معنا داری وجود دارد.

دلایل انجام عمل جراحی پلاستیک و زیبایی

در واقع لازم به ذکر است که در بین همه انسان ها هم خانم ها و هم آقایان گرایشی طبیعی به سمت زیباتر شدن است، اما متأسفانه امروزه اکثر افراد به دلایلی از جمله خودنمایی کردن، چشم و هم چشمی و تمایل به ظاهر پرستی به سمت این نوع جراحی های می روند.

افراد جوان و میان سال و حتی نوجوانان با پرداخت هزینه های گزاف اقدام به انجام جراحی بینی و جراحی سینه و سایر عمل ها می کنند، در صورتی که در اکثر مواقع انجام این عمل ها برای آن ها ضرورتی ندارد، بلکه آن ها فقط به دنبال زیبایی مصنوعی هستند. از این میان جراحی های برجسته کردن لب ها و گونه و کوچک کردن بیش از حد بینی، انجام پیرسینگ و قرار دادن نگین روی دندان ها و بینی از جمله عمل های تصنعی محسوب می شوند. متأسفانه این سبک از جراحی های غیر ضروری در بین ایرانیان و به خصوص در بین نوجوانان طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر مهدی جعفری با سابقه ای طولانی در زمینه جراحی های پلاستیک و زیبایی از جمله جراحی رینوپلاستی، ابدومینوپلاستی، ماموپلاستی، لیپوماتیک و لیپوساکشن، تزریق بوتاکس و تزریق ژل بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در تهران هستند. جهت مشاهده نمونه جراحی های انجام شده توسط ایشان به کانال تلگرام و آپارات مراجعه نمایید. 

 

با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر