سوالات متداول جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی سوال های متداول جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن در جهت لاغری موضعی و لاغری با لیپوماتیک را که اکثر بیماران مطرح می نمایند پاسخ داده اند.

سوال های متداول جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن

برخی از رایج ترین سوال ها درخصوص جراحی لیپوماتیک  و لیپوساکشن، لاغری موضعی و لاغری با لیپوماتیک عبارتند از:

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی شکم، جراحی لیپوساکشن و لاغری موضعی، لاغری با لیپوماتیک، جراحی زیبایی سینه و سایر جراحی زیبایی به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی  ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

پس از انجام جراحی لیپوماتیک چه مدت زمانی نیاز است گن پوشید؟

پزشکان و جراحان توصیه می کنند که پس از انجام لیپوماتیک به مدت زمان ۲ ماه از گن تنگ استفاده کنند. پس از مدت زمان دو ماه نیز می توانند از گن کمی شل تر استفاده نمایند.

پس از عمل لیپوماتیک کی می توان ورزش را شروع کرد؟ 

به بیماران توصیه می شود که پیاده روی را از همان روز نخست شروع نمایند، توصیه می شود ورزش های سبک را انجام دهند و از انجام ورزش های که فشار خون را بالا برده می برنند تا یک هفته پرهیز نمایید.

ورم پس از جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن تا چه مدت طول می کشد؟

به بیماران توصیه می شود که برای ملاحظه نهایی نتیجه عمل عجله نکنند زیرا ورم معمولا تا هشت هفته طول می کشد.

برای بهتر شدن نتیجه لاغری با لیپوماتیک چه مواردی توصیه می شود؟

به بیماران توصیه می شود که از مصرف نمودن غذاهای نمکی و چرب در ماه های نخست پرهیز نموده، هم چنین توصیه می شود که از لوسیون برای کاهش ورم استفاده نمایند.

کبودی های پس از عمل تا چه مدت زمانی طول می کشد؟

ایجاد شدن کبودی ها در بدن کاملا عادی می باشد و کبودی ها معمولا تا ۲ هفته پس از جراحی طول می کشد.

پس از انجام این لاغری موضعی کی می توان به رانندگی پرداخت و یا به سفر رفت؟

پس از برطرف شدن درد می توان رانندگی کرد و دو هفته پس از جراحی هم می توان به سفر رفت.

چه زمانی پس از جراحی لیپوماتیک می توان به حمام و سونا ویا استخر رفت؟ 

پرداختن به استحمام و ماساژ در همان روزهای نخست توصیه می شود اما رفتن به استخر و سونا توصیه می شود که تا بسته شدن کامل سوراخ ها اجتناب نمایید.

بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی

 دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی همیشه سعی بر این دارد تا بهترین خدمات را جهت جلب رضایت مشتریانش به عمل آورد.در صورتی که سوال شما عزیزان در اینجا وجود ندارد می توانید در قسمت تماس با دکتر از طریق راه های ارتباطی با دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تماس باشید تا سوال شما در اولین زمان پاسخ داده شود.شما عزیزان می توانید نمونه کارهای دکتر در زمینه جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه، جراحی لیپوساکشن از طریق کانال تلگرام و آپارات اقدام نمایید. 

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر