سرطان سینه و رابطه آن با جراحی زیبایی سینه
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با ارتباط بین سرطان سینه و جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی و لیفت سینه آشنا شوید.

آیا سرطان سینه و جراحی زیبایی سینه ارتباطی با هم دارند؟

یکی از رایج ترین نگرانی های مراجعه کنندگان برای انجام انواع این جراحی زیبایی از جمله لیفت سینه، پروتز پستان و ماموپلاستی یا کوچک کردن پستان این است که بعد از جراحی پستان از کدام روش غربال گری می توانند برای تست سرطان سینه استفاده کنند.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص پروتز پستان، لیفت پستان، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی و تزریق ژل و تزریق بوتاکس به تیم مشاوره متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

روش های غربال گری تست سرطان سینه بعد از جراحی سینه

جهت انجام غربال گری لازم است در ابتدا با جراح زیبایی و متخصص زیبایی خود مشورت کنید تا مطمئن شوید جراحی پستان شما به چه صورت انجام شده است. اگر نوع جراحی زیبایی پستان شما به این صورت انجام شده باشد که کل بافت پستان برداشته شده باشد، بعد از ماموپلاستی لازم نیست که ماموگرافی پستان را انجام دهید. اما اگر بعد از این جراحی پلاستیک بخشی از بافت پستان نگه داشته شده باشد باید ماموگرافی و یا سایر روش های تشخیصی را به صورت سالانه انجام دهید.

استفاده از کدام نوع پروتز سینه مناسب تر است؟

بعد از عمل سرطان سینه در صورتی که متخصص زیبایی برای شما از پروتز سیلیکونی استفاده کرده باشد لازم است بررسی های احتمالی پارگی پروتز پستان با استفاده از MRI بعد از انجام ماموگرافی انجام شود.  
 طبق نظر دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در صورت استفاده از پروتز سینه سیلیکونی بهتر است در ابتدا ۳ سال بعد از جراحی سینه و بعد از آن به مدت هر ۲ سال MRI انجام شود.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی در تهران

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی پستان و لیفت سینه و پروتز پستان بعد از سرطان سینه، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی می توانید به تیم مشاوره بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری از طریق تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر