رفع موهای زائد با لیزر الکساندرایت

رفع موهای زائد با لیزر الکساندرایت توسط بهترین جراح زیبایی

در این مقاله از وب سایت تخصصی دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی با ما همراه باشید تا با رفع موهای زائد با لیزر الکساندرایت و چگونگی انجام آشنا شوید. 

رفع موهای زائد با لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت پر قدرت ترین لیزر برای رفع موهای زائد است که می تواند تاثیرات به سزایی را در طی جلسات بسیار کوتاه بر روی پوست شما بگذارد، به کمک لیزر الکساندرایت می توانید موهای اضافی و زائد در نواحی مختلف صورت، ناحیه گردن، زیر بغل، دست ها، پاها، ساق پا و پشت پا، کمر و بازوها، ناحیه تناسلی و سایر نقاط حساس را لیزر کنید.

جهت مشاوره درخصوص جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم و جراحی زیبایی بینی به فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید. 

چگونگی رفع موی زائد با لیزر

لیزر درمانی باعث می شود تا فولیکول ها مو در زیر پوست تضعیف شوند و توانایی رشد از زیر پوست را از دست بدهند. موها در حالت طبیعی بعد از مدتی که رشد می کنند دچار ریزش می شوند، موهای ریخته شده بعد از مدتی دوباره توسط فولیکول ها رشد می کنند و از زیر پوست بیرون زده می شود.   
زمانی که شما از روش های قدیمی مانند شیو یا اصلاح و یا از تیغ استفاده می کنید، باعث می شود تا موها در مدت بسیار کم دوباره رشد کنند، در واقع این روش ها تاثیری بر فولیکول مو نداشته و باعث می شود موها بعد از کنده شدن از سطح پوست مجددا رشد کنند.

فواید لیزر درمانی موهای زائد

شاید روش هایی مانند موم انداختن بتواند سرعت رشد موها را کاهش دهد اما دقت داشته باشید که در نهایت چیزی از میزان تراکم موها کم نمی شود. لیزر دقیقا بر روی فولیکول های مو تاثیر می گذارد و این یکی از مهم ترین فواید لیزر درمانی است.   
در هر جلسه تعدادی از موها را تضعیف می کند، زمانی که فولیکول ها به صورت کامل تخریب شدند از رشد متوقف شده و توانایی بیرون زدن از پوست را ندارند، بنابراین نتیجه اصلی بعد از چند جلسه به خوبی قابل مشاهده خواهد بود و شما می توانید به صورت دائمی از داشتن پوست لطیف و زیبا لذت ببرید.

لیزر الکساندرایت روشی دائمی برای رفع موهای زائد

رشد موها در مراحل اولیه که آناژن نام دارد دچار تحرک و رنگ پذیری می شود، اگر نور لیزر در این مرحله به پوست بتابد باعث می شود تا فولیکول ها تضعیف شوند و از رشد متوقف شوند. رفته رفته که این تابش تکرار شود فولیکول ها به صورت کلی تخریب می شوند و توانایی رشد را از دست می دهند.

فواید لیزر اکساندرایت در رفع موهای زائد

لیزر الکساندرایت با قدرت بسیار بالایی این اقدامات را انجام میدهد و در کم ترین جلسات باعث می شود تا رشد موهای شما متوقف شوند. لیزر الکساندرایت موها را به حالت استراحت وارد می کند که در آن فاز موها قابلیت رشد خود را از دست می دهند و در واقع ریشه موها و پیاز آن از بین می رود. به همین دلیل است که لیزر موهای زائد به عنوان روشی دائمی برای از بین بردن موها شناخته می شود.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

در صورت نیاز به دریافت مشاوره در رابطه با رفع موهای زائد با لیزر الکساندرایت می توانید با دکتر مهدی جعفری  متخصص زیبایی و بهترین جراح زیبایی در ارتباط باشید. دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی سعی بر این دارد تا بهترین خدمات در زمینه جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم و سایر جراحی زیبایی خدمات ارزنده و خوبی را ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه جراحی های انجام شده توسط دکتر به کانال تلگرام و آپارات ایشان مراجعه نمایید. 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر