رفع خط خنده

رفع خط خنده از نظر بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک

در این مطلب از وب سایت بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی در تهران دکتر مهدی جعفری با ایشان همراه باشید تا با راهکارهای رفع خط خنده و جوانسازی صورت آشنا شوید.

راه های رفع خنده از نظر بهترین جراح زیبایی در تهران

خط خنده نوعی خط است که در اطراف لب ها و دهان ایجاد شده و نوعی چین و چروک صورت محسوب می شود، طبق نظر دکتر مهدی جعفری بهترین جراح زیبایی در تهران عوامل مختلفی باعث ایجاد خط خنده و چین خوردن صورت می شود که عبارت‌اند از خشک شدن پوست، استفاده از سیگار، موارد موروثی و ژنتیکی، از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست و از بین رفتن کلاژن پوست. راهکارهای مختلفی برای حذف و رفع خط خنده و جوانسازی پوست و جوانسازی صورت وجود دارد که عبارت‌اند از: تزریق بوتاکس، تزریق ژل، میکرونیدلینگ، ورزش صورت، لیزر درمانی، استفاده از کرم های جوان کننده.

دکتر جعفری با ارائه مشاوره تخصصی در خصوص جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، پروتز سینه، تزریق ژل و تزریق بوتاکس و جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن در خدمت شما عزیزان هستند.

لیفت کردن خط خنده از نظر فوق تخصص جراحی پلاستیک

چنانچه صورت افراد دچار پیری و یا افتادگی شود و این موضوع باعث نمایان شدن خط خنده شود، از طریق جراحی لیفت کردن خط خنده می توان پوست اطراف لب ها و دهان را کشید و باعث جوانسازی صورت شد. با استفاده از لیفت صورت می توان چربی های زائد صورت را حذف کرد و همچنین باعث سفت شدن عضله های صورت شد. جراحی لیفت کردن صورت را می توان در کلینیک ها و یا مطب های زیبایی از طریق بی‌حسی موضعی انجام داد و حدوداً بعد از دو تا سه روز کبودی های بعد از جراحی رفع خواهد شد.

رفع خط خنده با تزریق ژل در پوست

با تزریق ژل در پوست می توان به جوانسازی پوست کمک شایانی کرد، زیرا به پر کردن چین و چروک های صورت کمک کرده و باعث کاهش سن افراد می شود. تزریق ژل در نواحی مختلفی از صورت کاربرد دارد از جمله خط خنده ، خطوط پیشانی و چین و چروک های موجود در اطراف چشم. همچنین امروزه افراد زیادی برای برجسته کردن لب ها و گونه ها نیز از تزریق ژل یا فیلر استفاده می کنند.

رفع چین و چروک صورت با تزریق بوتاکس

یکی دیگر از روش های رفع خط خنده و چین و چروک های صورت استفاده از بوتاکس است که به صورت تزریقی توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام می شود. بوتاکس ماهیچه های اطراف چین و چروک ها را ضعیف می کند و باعث می شود چین و چروک ها کمتر دیده شوند. دوره نقاهت بعد از بوتاکس بسیار کوتاه است و افراد بعد از یک روز می توانند به فعالیت های روزمره خود ادامه دهند.

بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک

دکتر مهدی جعفری با سابقه ای طولانی در زمینه جراحی رینوپلاستی، جراحی ابدومینوپلاستی، جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن، پروتز سینه و لیفت سینه بهترین جراح زیبایی در تهران و بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی هستند.

 

با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر