جوانسازی پوست صورت و گردن توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مقاله از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" با ما همراه باشید تا با جدیدترین ابزارها و روش های جراحی زیبایی صورت در جهت جوانسازی پوست صورت و گردن آشنا شوید.

جراحی زیبایی صورت و جوانسازی پوست صورت و گردن

جراحی زیبایی صورت و جوانسازی پوست صورت و گردن شامل موارد بسیاری می شود و همچنین روش های مختلفی را می توان برای این کار در نظر گرفت. استفاده از لیزر یکی از روش هایی است که می تواند تاثیرات به سزایی را در از بین بردن چین و چروک و یا افتادگی پوست ایجاد نماید. 
همان طور که می دانید لیزر ها انواع مختلفی دارند و در بسیاری از موارد نیاز است تا چند روش ترکیبی را برای بهبود مشکلات ظاهری صورت در جراحی زیبایی در نظر گرفت، جوانسازی پوست صورت و گردن می تواند با لیزر انجام شود.

مشاوره جراح زیبایی صورت و جوانسازی پوست

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی صورت، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی و جراحی زیبایی شکم به تیم مشاوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

لیزر با تابش نور می تواند آسیب های وارد شده به پوست را از بین ببرد و پوست را وارد مرحله ای از کلاژن سازی بنماید که بافت های آسیب دیده ترمیم گردند.

لیزر فراکشنال و جوانسازی پوست صورت و گردن

این نوع لیزر یکی از بهترین و کارآمد ترین لیزرها برای از بین بردن جای جوش و اکنه های سطح پوست می باشد، این روش که یکی از روش های غیر تهاجمی بوده و نیازی به استراحت و یا بستری ندارد، جای جوش ها را بسیار ترمیم کرده و باعث صاف شدن پوست می گردد. 
این لیزر علاوه بر درمان جای آکنه و جوش برای رفع سیاهی زیر بغل و نیز نواحی دیگر پوست به جز صورت و گردن نیز کاربرد دارد. این لیزر با کمک پالس های نوری به تمامی لایه های پوست نفوذ کرده و باعث می شود که آسیب های وارد شده به آن کاهش یابد. در واقع نور لیزر تولید کلاژن و تجدید سلولی را به طور همزمان تحریک می‌کند و پوست را سفت می‌کند. سپس لایه آسیب دیده پوست برداشته می‌شود تا به این وسیله لایه‌های سالم زیرین پدیدار شوند.

مدت زمان انجام جوانسازی صورت

زمان تقریبی برای انجام این نوع لیزر حدود یک ساعت بوده و نیاز به تمدید جلسات در برخی موارد احساس می شود. لیزر فراکشنال با بی‌حسی موضعی انجام می شود، لیزر باعث می شود تا لایه ای سطحی از پوست برداشته شود و در واقع این لایه برداری موجب تحریک پذیری پوست برای بازسازی می شود. 
عمل بازسازی پوست با لیزر فراکشنال معمولاً ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد و معمولا سه یا چهار جلسه برای این نوع درمان کافی می باشد.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی 

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی صورت، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم می توانید به تیم مشاوره بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه کنید. همچنین می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر را در کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده کنید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر