جراحی کاشت مو طبیعی و بررسی آن توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

جراحی کاشت مو طبیعی یکی از مهم ترین و موثر ترین نوع جراحی زیبایی در خانم ها و آقایان است که تغییرات زیادی را در ظاهر و اعتماد به نفس افراد ایجاد می کند، این جراحی زیبایی بهتر است تحت نظر یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و جراح زیبایی باتجربه انجام شود.

کاربرد جراحی کاشت مو در خانم ها و آقایان

داشتن موی پرپشت و زیبا از معیارهای زیبایی است که  اهمیت زیادی برای افراد دارد. دلایل متعددی برای ریزش مو و کم شدن تعداد آنها وجود دارد بسیاری از عوامل با درمان های دارویی و مراقبت های پوستی قابل حل هستند اما مشکل زمانی حل نشدنی است که دلیل اصلی ریزش موروثی بودن آن باشد. 
زمانی که موها می ریزد سن افراد بالاتر از آنچه هست به نظر می رسد و زیبایی ظاهری وی تحت تاثیر قرار می گیرد، معمولا ریزش موها در آقایان بیشتر دیده می شود و این ریزش بیشتر در ناحیه ی جلویی سر و اطراف پیشانی اتفاق می افتد.

جهت مشاوره درخصوص جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی و تزریق ژل و تزریق بوتاکس به فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه کنید.

دلایل ریزش مو در خانم ها و آقایان

دلیل ریزش مو مقاوم بودن موهای پشت سر نسبت به موهای جلو است که می تواند نقش زیادی در طاسی سر داشته باشد. کاشت موی طبیعی می تواند یک جراحی موثر برای پیوند موها از پشت سر که دارای مو است به قسمت های خالی و طاس شود، در واقع در این روش فولیکول های مو از قسمت مودار برداشته می شود و به قسمت های بدون مو پیوند زده می شود.

روش های متنوع کاشت مو

روش های متنوعی برای درمان ریزش مو ارائه شده اند، روش های دارویی و گیاهی موثری هستند که می توانند از ریزش موی موقت شما جلوگیری نمایند، اما برای موهایی که به صورت دائم از بین رفته اند راه حلی جز کاشت مو توصیه نمی شود. کاشت موی طبیعی این امکان را به فرد می دهد که بعد از کاشت موها را کوتاه کند، فرم دهد و اصلاح کند، موها بعد از مدتی مانند سایر موهای اصلی رشد می کنند و می توان از آن ها به خوبی مراقبت کرد.

چگونگی جراحی کاشت مو طبیعی

جراحی کاشت مو که یکی از انواع جراحی زیبایی محسوب می شود، امروزه به دو روش FIT و FUT انجام می گیرد. بنا به درخواست بیمار و یا تشخیص پزشک یکی از روش های مرسوم برای کاشت موها انتخاب می شود. البته در مواقعی نیز ممکن است از روش های ترکیبی برای کاشت موها استفاده شود. بانک مو عنوانی است که برای کاشت مو بسیار استفاده می شود، بانک مو به قسمتی از مو اشاره می کند که تصمیم داریم از آن موها را برداشت کنیم و برای پیوند آماده سازی کنیم.

انواع روش های کاشت مو طبیعی

در روش FIT فولیکول های مو با استفاده از دستگاه از بانک موی فرد به عنوان گرافت برداشته می شود و در محل هایی که طاسی وجود دارد پیوند زده می شود. در روش FUT یک نوار نازک از پشت سر بیمار برداشته می شود و با روش جراحی از پوست جدا می گردد، جراح بعد از برداشتن فولیکول های لازم قسمت خالی شده از پوست سر را بخیه می زند، قسمت بخیه خورده توسط سایر موها پوشانده می شود و قابل مشاهده نیست. بعد از برش دادن نوار از پشت سر فولیکول های مو از این فلاپ جدا شده و توسط جراح در قسمت های مورد نیاز کاشته می شوند.  
درواقع تفاوت این دو نوع روش برای کاشت مو، در برداشتن فولیکول ها از ناحیه سرخواهد بود که بنا به تشخیص فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و متخصص زیبایی انجام پذیر است. در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه ی کاشت موی طبیعی و روش های کاشت آن دارید می توانید سوالات خود را با دکتر مهدی جعفری مطرح نمایید.

بهترین جراح زیبایی در تهران

جهت انجام انواح جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی، تزریق ژل و تزریق بوتاکس می توانید به تیم مشاوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه کنید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر