جراحی پلاستیک بینی و عینک زدن بعد از آن
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

یکی از رایج ترین سوال های مراجعه کنندگان جهت انجام جراحی پلاستیک بینی یا رینوپلاستی این است که آیا بعد از جراحی بینی می توانند از عینک استفاده کنند یا خیر، در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با این موضوع آشنا شوید.

استفاده از عینک بعد از جراحی پلاستیک بینی یا رینوپلاستی

چنانچه بیمار چشمهایش ضعیف باشد به ناچار باید بعد از جراحی بینی نیز از عینک استفاده کند، اما همواره این نگرانی وجود دارد که آیا عینک باعث تغییر شکل بینی بعد از جراحی خواهد شد یا خیر؟

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی پلاستیک بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی و جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

میزان فشار ناشی از عینک بعد از جراحی بینی

لازم به ذکر است که بعد از جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی استخوان های بینی نرم خواهند بود و حداقل به مدت یک ماه این موضوع ادامه خواهد داشت. و اگر فشاری بر روی این استخوان ها وارد شود باعث تغییر فرم و شکل آن ها خواهد شد. بنابراین دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی پیشنهاد می کنند که حداقل تا یک ماه بعد از جراحی بینی از عینک های طبی و همچنین عینک آفتابی استفاده نکنید.

زمان مناسب استفاده از عینک بعد از جراحی پلاستیک بینی

از آنجایی که بعد از جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی به مدت یک هفته گچ روی بینی قرار دارد بیمار می تواند از عینک طبی که وزن کمی دارد استفاده کند، اما پس از برداشتن گچ نباید از عینک استفاده شود. اگر درجه ضعیف بودن چشم ها زیاد باشد پیشنهاد می شود که در آن مدت از لنز طبی استفاده شود. 
بعد از گذشت چهار هفته از جراحی بینی می تواند از عینک های طبی استفاده کرد اما باید توجه داشته باشید که وزن عینک تا جای ممکن سبک باشد، سپس با مشورت پزشک در هفته های بعد تر می توان از عینک های آفتابی نیز استفاده کرد.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

جهت مشاوره درخصوص جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی و  جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی می توانید به تیم مشاوره بهترین جراح زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر