جراحی پلاستیک بینی با لیزر امکانپذیر است یا خیر
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

ممکن است شما هم از برخی افراد و جراحان زیبایی شنیده باشید که جراحی پلاستیک بینی یا رینوپلاستی را می توان با استفاده از لیزر انجام داد. اما آیا واقعا این کار امکان پذیر است یا خیر؟ در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با واقعیت این موضوع آشنا شوید.

جراحی پلاستیک بینی با لیزر

 طبق نظر دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در خصوص انجام جراحی پلاستیک بینی یا رینوپلاستی با لیزر باید به این نکته توجه داشته باشید که تنها ایجاد چند برش بر روی بینی را می توان با لیزر انجام داد.

در واقع لیزر تاثیری روی غضروف و استخوان بینی و مخاط بینی در جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی نخواهد داشت.

دکتر مهدی جعفری با سابقه طولانی در زمینه جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم، جراحی لیپوماتیک، تزریق ژل و تزریق بوتاکس در خدمت شماست.

چگونگی جراحی زیبایی بینی با لیزر

همان طور که اشاره شد در جراحی پلاستیک بینی یا رینوپلاستی فقط برای ایجاد برش بر روی بینی می توان از لیزر استفاده کرد و لیزر در این جراحی زیبایی کاربرد دیگری ندارد. 

کدام روش جراحی بینی بهتر است؟

با توجه به بررسی های انجام شده نمی توان به طور دقیق گفت که کدام روش در جراحی بینی مناسب تر و بهتر از دیگری است.

و در واقع لازم به ذکر است که انتخاب روش جراحی بینی بستگی به نظر و مهارت جراح زیبایی دارد. در کشورهای اروپایی و آمریکا جراحان زیبایی برای انجام جراحی بینی بیشتر از روش رینوپلاستی باز استفاده می کنند.

موارد قابل اصلاح در جراحی بینی

در جراحی بینی چه به روش بسته و چه به روش باز می توان موارد زیر را در بینی اصلاح کرد، که عبارتند از :

  • در این جراحی بینی می توان قوز بینی را برطرف کرد.
  • فاصله نوک بینی تا صورت را اصلاح کرد.
  • افتادگی نوک بینی را بهبود داد.
  • سوراخ های بینی را کوچک تر کرد.
  • و همچنین می توان قوس مناسبی به بینی داد. 

سن مناسب برای جراحی پلاستیک بینی

طب تحقیقات انجام شده لازم به ذکر است جراحی پلاستیک بینی در خانم ها بعد از ۱۶ سالگی و در آقایان بعد از ۱۸ سالگی قابل انجام است. 

دکتر جعفری بهترین متخصص زیبایی در تهران

بدون شک دکتر جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی با سابقه طولانی در زمینه انواع جراحی زیبایی یکی از بهترین متخصص زیبایی و جراحان زیبایی در تهران است. جهت دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی بینی، جراحی زیبایی سینه شامل پروتز سینه و لیفت سینه، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی، جراحی لیپوماتیک، تزریق بوتاکس و تزریق ژل می توانید با شماره تلفن‌های بالای همین صفحه تماس بگیرید. همچنین جهت مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط دکتر به کانال تلگرام و آپارات ایشان مراجعه نمایید.

 

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر