جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن گردن و چانه و انجام آن توسط متخصص زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

 در این مقاله از وب سایت تخصصی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن گردن و چانه و لاغری با لیپوماتیک آشنا شوید.

جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن چانه و گردن

همانطور که می دانید جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن از روش های نوین برای لاغری موضعی می باشد که می تواند دایره وسیعی از مشکلات چاقی شما را بر طرف سازد. 
یکی از جراحی هایی که امروزه بسیار رواج یافته است، جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن چانه و گردن است،  نتیجه لیپوساکشن چانه و گردن باریک تر شدن و جذاب تر شدن چهره است که در خانم ها نیز تاثیرات به سزایی ایجاد می کند، از این جراحی برای رفع غبغب نیز استفاده می شود. به کمک این جراحی می توان چربی های گردن را بیرون کشید، بهترین نتایج نسیب کسانی خواهد شد که پوست خوبی در این ناحیه دارند.

مشاوره درخصوص جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی شکم، جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن، لاغری با لیپوماتیک، جراحی زیبایی سینه و سایر جراحی زیبایی به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

عمل لیپوماتیک چانه و غبغب باعث برداشتن بافت چربی از ناحیه گردن و چانه می شود و زاویه چانه را مشخص تر می کند. بعد از این جراحی زیبایی، حدود فک و گردن نیز بهتر دیده می شود و به صورت کامل مشخص می گردد.

جراحی لیپوماتیک چانه و گردن برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که پوست گردن آنها دچار افتادگی شدید نشده باشد و دارای مقداری چربی اضافی باشد برای انجام این عمل زیبایی ایده آل هستند،  اگر پوست شل باشد، لیفت گردن مناسب تر است. افرادی که حدود ۳۰ تا ۵۰ سال سن دارند مناسب هستند و کسانی که در نواحی گردن و زیر گردن پوست خوبی دارند که دچار شلی نشده است نتیجه ی خوبی از این جراحی زیبایی دریافت خواهند کرد.

برش لیپوساکشن چانه و گردن

این جراحی زیبایی نیاز به یک برش بسیار کوچک حدود سه میلی متر در زیر چانه دارد که بعد از جراحی به هیچ عنوان مشخص نخواهد بود، البته محل جراحی در هفته های اول با مقداری کبودی مختصر همراه خواهد بود که بعد از مدت کوتاهی محو خواهد شد.

بهترین متخصص زیبایی و جراح زیبایی

تبحر و تجربه ی جراح زیبایی در این جراحی اهمیت بسیار زیادی در آنچه انتظار دارید تا بدست آورید دارد، بنابراین در انتخاب جراح زیبایی و متخصص زیبایی دقت کافی داشته باشید. در کلینیک دکتر مهدی جعفری از دستگاه لیپوماتیک برای لاغری موضعی نواحی مختلفی چون: شکم، پهلو، ران و اطراف زانو، ناحیه پشت، غبغب و بازو استفاده می شود و این روش با بهره گیری از پیشرفته ترین و دقیق ترین تجهیزات پزشکی در بیمارستان و کلینیک های مجهز انجام می شود. 
جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی لیپوساکشن، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه کنید. همچنین می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر را در کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده کنید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر