جراحی لیپوماتیک ران
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در تهران دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با جراحی لیپوماتیک ران ، لاغری با لیپوماتیک و تاثیر آن بر رسیدن افراد به اندامی ایده آل و مناست و همچنین چگونگی انجام این جراحی زیبایی  آشنا شوید.

جراحی لیپوماتیک ران

زیبایی پاها از اهمیت ویژه ای برای خانم ها و آقایان برخوردار هستند، گاهی افراد برای رسیدن به پاهایی زیبا مدت ها ورزش می کنند و رژیم های سخت می گیرند، برخی افراد دارای پاهایی لاغر هستند اما در مقابل تجمع چربی برخی افراد در ران های آنها قرار دارد. 
دیده می شود که افراد همراه با داشتن بالا تنه لاغر و زیبا دارای پایین تنه چاق و پرچربی هستند، به همین دلیل نیز روزانه مدت زمان بسیاری را صرف پیاده روی و یا ورزش هایی مخصوص برای لاغر شدن پاها می کنند.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی لیپوماتیک ران، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی به تیم مشاوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

لاغری با لیپوماتیک بهترین روش لاغری

یک راه مطمئن و بی دردسر برای داشتن پاهایی زیبا جراحی لیپوماتیک است که یک روش موثر برای برداشتن چربی های ناحیه ران و ساق پا می باشد و درنتیجه لاغری ران است، به کمک این جراحی زیبایی می توانید چربی های ران را برداشته و پاهای خود را خوش فرم و زیبا کنید.

استفاده از دستگاه لیپوماتیک در لیپوماتیک ران

در این جراحی پلاستیک، جراح زیبایی با استفاده از دستگاه لیپوماتیک چربی های این ناحیه را بیرون می کشد، این جراحی که نیازی به برش و یا بخیه ندارد، با ایجاد یک شکاف بسیار کوچک در قسمتی مشخص انجام می شود. بعد از جراحی لیپوماتیک فرد می تواند به محل کار و یا منزل بازگردد زیرا این عمل زیبایی نیازی به بستری نداشته و تحت بی حسی موضعی انجام می شود و بهترین نتیجه را برای لاغری ران ها خواهد داشت. 

افراد مناسب برای جراحی لیپوماتیک ران

این جراحی زیبایی برای افرادی مناسب است که بغل ران دارند و یا اینکه داخل ران آنها حجم بسیاری از چربی انباشته شده است. در اثر لاغری با لیپوماتیک حالت پوست پرتقالی پاها نیز از بین می رود و شکل ظاهری آن بسیار زیبا و صاف می شود و در نهایت به لاغری ران ها بسیار کمک می کند.

کاربرد لیپوماتیک برای رفع چاقی موضعی

این جراحی زیبایی که یک راه مطمئن و بی خطر برای رفع چاقی های موضعی است می تواند به شما در داشتن یک اندام ایده آل و زیبا کمک کند. به کمک این روش می توانید مقادیر قابل توجهی از چربی را از نواحی مختلف بدن و به خصوص پاها بیرون بکشید و زیبایی اندام را برای مدت های طولانی تجربه کنید.

بهترین متخصص زیبایی در تهران

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی لیپوماتیک ران و لیپوساکشن و جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی، جراحی زیبایی بینی  یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی و جراح زیباییدکتر مهدی جعفری مراجعه کنید. همچنین می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر را در کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده کنید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر