جراحی لیپوماتیک بازوها توسط بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

جراحی لیپوماتیک بازو یکی از روش های پرکاربرد برای لاغری بازو است لذا در این مقاله از وب سایت بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در تهران دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با این روش لاغری موضعی آشنا شوید.

جراحی لیپوماتیک بازو و لیفت بازو

لیفت بازو که با کاهش سایز بازوها همراه است روشی است که می تواند کمک بزرگی به کاهش سایز بازوها داشته باشد باعث فرم دهی و جمع کردن پوست افتاده بازوها نیز می شود. این جراحی زیبایی به افرادی توصیه می شود که در اثر لاغری بافت بازوهای آن ها دچار تغییر شده است و دارای افتادگی هستند، همچنین افرادی که بازوهای بزرگی دارند و برای از بین بردن چربی آنها دچار مشکل هستند مناسب است. جراحی لیپوماتیک بازوها روشی برای لاغری موضعی و لاغری بازو است و در این روش فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و متخصص زیبایی چربی های اضافی در بازو را بدون درد و خون ریزی تخلیه می کند. قابل ذکر است این روش لاغری موضعی می تواند سلولیت پوست را نیز از بین ببرد.

لاغری نقاط مختلف بدن با جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن

طبق نظر دکتر مهدی جعفری مناطق مختلفی از بدن را می توان با استفاده لیپوماتیک و لیپوساکشن لاغر کرد که عبارتند از لیپوماتیک شکم، پهلو، پشت یا کمر، بازو، ران، باسن، ناحیه زیر چانه.

جهت دریافت مشاوره رایگان و حرفه ای با دکتر مهدی جعفری بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در تهران تماس بگیرید.

لاغری با لیپوماتیک و چگونگی انجام جراحی لیپوماتیک

لاغری با لیپوماتیک در واقع روشی موثر برای کاهش سایز بدن است که می تواند در بیمارانی که دچار چاقی موضعی هستند مورد استفاده قرار بگیرد. البته باید توقع بیش از اندازه از جراحی لیپوماتیک نداشته باشید و نباید انتظار کاهش سایز بیش از اندازه از عمل داشته باید.

اهمیت انجام لیفت بازو

با توجه به اهمیت زیبایی بازوها در هنگام لباس پوشیدن و حفظ تناسب اندام لازم است تا روش هایی را پیش بگیرید که بتوانید به زودی صاحب یک اندام ایده آل شوید. به شما پیشنهاد می کنیم که توسط جراحی لیپوماتیک چربی های سلولیته را از بدن خارج کنید و صاحب یک اندام ایده آل شوید.  
کاهش سایز در روش لیپوماتیک بسیار محسوس خواهد بود و این جراحی زیبایی نسبت به سایر روش ها قدرت لیفت کنندگی بالاتری دارد که می تواند حالت الاستینه پوست را تا مقداری حفظ نماید. لیپوماتیک همزمان با تخلیه چربی ها باعث مقداری لیفت بازو نیز می شود.

افراد مناسب برای انجام جراحی لیپوماتیک بازوها

بازوها یکی از مهم ترین نقاطی از بدن هستند که در چاق یا لاغر نشان دادن بدن افراد نقش مهمی دارند، افرادی که بازوهای آن ها دارای ویژگی های زیر باشد می توانند از جراحی لیپوماتیک بازو برای لاغری موضعی استفاده کنند:

  • افرادی که بازوهای بزرگی دارند.
  • افرادی که دچار افتادگی پوست بازو هستند.
  • افرادی که علاقه مند به دسترسی سریع به تناسب اندام هستند.
  • افرادی که دارای سلولیت زیادی در بازوها هستند و بازوی آن ها چاق است.

مزایای جراحی لیپوماتیک بازو از نظر بهترین متخصص زیبایی

طبق نظر دکتر مهدی جعفری بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی، لیپوماتیک بازو مزایای متعددی را می تواند برای افرادی که با مشکل چاقی بازو مواجه هستند در پی داشته باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است:

  • استفاده از بی‌حسی موضعی در این روش جراحی زیبایی
  • در این روش جراحی زیبایی احتمال عفونت و تورم بسیار کم است
  • این روش لاغری موضعی هزینه کمتری نسبت به سایر روش ها دارد
  • بعد از گذشت دو هفته می توان نتیجه این جراحی پلاستیک را مشاهده کرد
  • بعد از انجام این عمل زیبایی نیازی به بستری شدن فرد در بیمارستان نیست
  • این روش لاغری موضعی یکی از کم خطرترین و راحت ترین نوع جراحی های زیبایی است.
  •  به دلیل عدم آسیب به بافت چربی ها می توان چربی های بیرون کشیده شده را در مناطقی دیگر نظیر باسن، سینه، پشت پا، پشت دست، ساق پا، لب ها، گونه ها و سایر نقاط تزریق کرد.

نکات مورد نظر قبل از انجام جراحی لیپوماتیک بازو

فرد مراجعه کننده برای انجام جراحی لیپوماتیک یا لیپوساکشن باید قبل از انجام این جراحی زیبایی اقداماتی را انجام دهد که عبارتند از :

  •  قبل از انجام این جراحی زیبایی نباید سیگار بکشد
  • کلیه آزمایشات مورد نظر از نظر جراح زیبایی را باید انجام دهد
  • قبل از عمل از مصرف قرص های آسپرین و ضدالتهاب باید پرهیز کند
  • قبل از انجام این جراحی پلاستیک باید همه داروهایی را که مصرف می کند به پزشک جراح خود اطلاع دهد.

بهترین فوق تخصص جراحی زیبایی

دکتر مهدی جعفری با سابقه طولانی در زمینه جراحی های پلاستیک و زیبایی بهترین متخصص زیبایی در تهران محسوب می شوند. جهت مشاهده نمونه جراحی های انجام شده توسط ایشان در زمینه جراحی بینی، پروتز سینه، لیفت سینه، تزریق چربی، لیپوماتیک و لیپوساکشن به کانال تلگرام و آپارات ایشان مراجعه نمایید. 
دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر