جراحی زیبایی چانه و پروتز چانه و تاثیر آن بر زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با جراحی زیبایی چانه، پروتز چانه، چگونگی انجام این جراحی زیبایی و تاثیر آن بر افزایش زیبایی افراد آشنا شوید.

جراحی زیبایی چانه و پروتز چانه

در این جراحی زیبایی، اغلب احتیاج به یک پروتز است. تنها مزیت منتوپلاستی نسبت به جراحی های زیبایی دیگر این است که احتمال برگشت‌ پذیری این جراحی بالاتر است و مدتی بعد از این جراحی زیبایی افراد می‌توانند با انجام یک جراحی دیگر پروتز را به راحتی خارج کنند.

چانه نقش بسیار زیادی در زیبایی صورت دارد، بسیاری از افراد تغییرات را در جراحی بینی فرض می کند ، این در حالی است که وجود مشکل در چانه نیز می تواند ترکیب و زیبایی صورت را بر هم زند. بنابراین به همان میزان که بینی در زیبایی صورت تاثیر گذار است، فرم و حالت چانه نیز در صورت موثر است.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه و سایر جراحی زیبایی به تیم مشاوره فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

دلایل انجام پروتز چانه

چانه اگر دارای مشکلات زیر باشد نیاز به جراحی زیبایی خواهد داشت:

  • بدشکل بودن
  • کوچک یا بزرگ بودن
  • کجی یا شکستگی

بسیاری از افرادی که برای جراحی بینی به دکتر مهدی جعفری، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی مراجعه می کنند مشکلات اصلی صورت خود را نمی دانند، که ایشان با معاینه دقیق صورت بررسی می کنند که آیا بینی دچار مشکل است یا چانه، گونه ها و یا فک. همچنین ممکن است چانه به دلیل کوچک بودن و فرورفتگی تناسب چهره را بر هم بزند، چنین حالتی باعث می شود تا بینی جلو زند و بزرگ تر از آنچه که هست به نظر بیاید.

روش های انجام جراحی زیبایی چانه

طبق نظر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری، این جراحی زیبایی را می توان به دو صورت انجام داد که عبارتند از:

  • در روش اول شکل و موقعیت یک چانه کوچک، با قرار دادن ایمپلنت چانه که جنس آن ها از یک نوع پلاستیک خاص است و همانند بافت های طبیعی بدن به نظر می رسد، اصلاح می شود. ایمپلنت چانه در اشکال و ابعاد مختلف وجود دارند که انتخاب آنها توسط جراح زیبایی، براساس شکل چانه و میزان اصلاح مورد نیاز، تعیین می شود. 
  • در روش دوم، استخوان چانه بریده می شود و در موقعیتی عقب تر ثابت می شود، این عمل نسبتا وسیع تر است ولی قادر به اصلاح اختلالات وسیع تر چانه است.

امروزه متخصص زیبایی با گذاشتن پروتز چانه برای زیبا سازی و فرم دهی به صورت اقدام می نمایند. در این جراحی اشکالات ساختاری فک مانند جلو یا عقب بودن آن، مشکلات چانه مانند فرورفتگی و شکستگی اصلاح می شود و زیبایی ظاهری بیشتری به فرد می دهد. 

بهترین جراح زیبایی در تهران

به منظور دریافت بهترین مشاوره درخصوص پروتز چانه، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. همچنین می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر را در کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده کنید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر