جراحی زیبایی چانه و پروتز چانه و بررسی آن توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت تخصصی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با چگونگی انجام جراحی زیبایی چانه، پروتز چانه و تاثیر آن بر افزایش زیبایی افراد و جراحی صورت آگاه شوید.

جراحی زیبایی چانه و پروتز چانه و گونه

گونه و چانه ها نقش بسیار مهمی بر زیبایی صورت دارند، بسیاری از افراد تغییرات را در جراحی زیبایی بینی فرض می کنند، این در حالی است که وجود مشکل در گونه و چانه ها نیز می تواند ترکیب و زیبایی صورت را بر هم زند. بنابراین به همان میزان که بینی در زیبایی صورت تاثیر دارد، فرم و حالت چانه و گونه ها نیز در صورت موثر است. مشکلات چانه شامل مواردی مانند شکستن و و عقب رفتگی است که ظاهر لب ها و بینی را تحت تاثیر قرار می دهد.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص  پروتز چانه، جراحی زیبایی صورت، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه و سایر جراحی زیبایی به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

جراحی چانه در جراحی زیبایی صورت

بسیاری از افرادی که برای جراحی بینی به جراح زیبایی مراجعه می کنند مشکلات اصلی صورت خود را نمی دانند، پزشک و متخصص زیبایی با معاینه دقیق صورت بررسی می کند که آیا بینی دچار مشکل است و یا چانه ها و فک. 
همچنین ممکن است چانه به دلیل کوچک بودن و فرورفتگی تناسب چهره را بر هم بزند، چنین حالتی باعث می شود تا بینی جلو زند و بزرگ تر از آنچه که هست به نظر بیاید. از طرفی فرو رفتگی گونه ها نیز ممکن است باعث از بین رفتن تناسب صورت شود، گودی پای چشم و فرورفتگی گونه ظاهر فرد را لاغر و خسته نشان می دهد که با جراحی گونه این مشکل قابل حل خواهد بود.

کاربرد پروتز چانه در جراحی صورت

امروزه پروتز چانه و گونه برای زیبا سازی و فرم دهی به صورت مورد استفاده قرار می گیرد، در این جراحی زیبایی پزشک با دقت و ظرافت پروتز مناسبی با چهره درون چانه و یا گونه بیمار قرار می دهد و باعث فرم دهی و تغییرات چشمگیر در فرم صورت می شود.

مشکلات شایع در جراحی زیبایی صورت

از مشکلات شایع این اعضا عبارتند از بدشکل بودن، کوچک یا بزرگ بودن و کجی یا شکستگی، که باعث می شوند این معایب به صورت کامل و به خصوص در نمای نیم رخ و سه رخ کاملا قابل مشاهده باشد. 
در این جراحی زیبایی اشکالات ساختمانی فک مانند جلو و یا عقب بودن آن، مشکلات گونه ها مانند فرورفتگی یا شکستگی و اصلاح شده و زیبایی ظاهری بیشتری به فرد می دهد. طی این جراحی، جراح زیبایی مناسب ترین پروتز را برای صورت شما در نظر می گیرد و با ایجاد یک شکاف بسیار کوچک که بعد از بخیه به هیچ عنوان مشخص نخواهد بود پروتز را در محل مورد نظر قرار می دهد.

بهترین متخصص زیبایی در تهران

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع روش های پروتز چانه، پروتز گونه، جراحی صورت، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره “دکتر مهدی جعفری” بهترین جراح زیبایی مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر