جراحی زیبایی چانه و بررسی آن توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

جراحی زیبایی چانه و پروتز چانه اغلب برای زیبا سازی و فرم دهی به چانه ها مورد استفاده قرار می گیرد با دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی همراه باشید تا با این جراحی زیبایی آشنا شوید.

تاثیر جراحی زیبایی چانه در زیبایی

این جراحی زیبایی می تواند با استفاده از پروتز یا بدون استفاده از پروتز با برش استخوان جنیوپلاستی انجام شود. 
بیشترین اهمیت برای زیبایی صورت برقراری هماهنگی و تناسب اجزای آن است، در واقع این عامل در زیبایی فرد نقش مهمی دارد. یکی از اجزای مهم در صورت چانه است، تناسب چانه تاثیر مستقیمی در ظاهر صورت و به خصوص در نمای نیم رخ و سه رخ او دارد.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی چانه و پروتز چانه، جراحی زیبایی صورت، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه و سایر جراحی زیبایی به تیم مشاوره بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

افراد مناسب برای جراحی زیبایی چانه و پروتز چانه

معمولا افرادی که چانه ی کوچکی دارند می تواند چهره ی فرد را برجسته تر نشان دهد. اغلب افرادی که چانه آنها مقداری عقب است و از آن آگاه نیستند، پزشک به آنها پیشنهاد عمل جراحی جلو آوردن چانه را می دهد، این در حالی است که افراد به دنبال عیوب در قسمت های دیگر صورت هستند. مثلا فرض می کنند که گونه های بزرگی دارند و یا بینی آنها زیادی جلو است، جراح یا متخصص زیبایی با تجربه ای انتخاب کنید و از او بخواهید تناسب اجزای صورت شما را بررسی نماید.

چگونگی انجام جراحی چانه

چانه طی جراحی جنیوپلاستی اصلاح شده و عیوب آن رفع می گردد. توجه داشته باشید که اصلاح چانه می تواند منجر به بهتر شدن ظاهر لب ها، دندان ها و بینی شود. البته ممکن است در چانه مشکلاتی وجود داشته باشد مانند تنظیم نبودن دندان های فک بالا و پایین این اشکالات ساختمانی موجود در فک با جراحی های بزرگ تری مانند جراحی فک، اصلاح می شود، در این رابطه جراح موارد لازم برای جراحی زیبایی را به شما خاطر نشان می کنند. جراح برای زیبایی چانه به معاینه کامل صورت نیاز دارد.

تاثیر اورتودنسی بر این جراحی زیبایی

در معاینه جراحی زیبایی چانه سوابقی مثل وارد شدن ضربه به ناحیه چانه، درمان اورتودنسی، جراحی قبلی در ناحیه دهان الزامی است همچنین لازم است تا چانه بطور سه بعدی بررسی شود برای این منظور نیاز به عکس برداری از صورت در نماهای رخ، نیم رخ و سه رخ است.

جراحی چانه با استفاده از پروتز

این جراحی زیبایی با استفاده از ایمپلنت چانه که جنس آنها از یک نوع پلاستیک خاص است و سازگاری ویژه ای با بدن دارد، اصلاح می شود. ایمپلنت های چانه شکل و تنوع زیادی دارند و نسبت به نوع صورت تعیین می گردند که انتخاب آنها توسط جراح صورت می گیرد.

قرار دادن پروتز چانه

معمولا پروتز چانه با برش در داخل دهان، بین لب پایین و لثه انجام می شود و یا اینکه آن را در شیار زیر چانه قرار می دهند. برای قرار دادن پروتز با برش زیر چانه جراح یک فضای کوچک در چانه ایجاد و بعد پروتز را در آن قرار می دهد. 
 بعد از قرار گیری محل برش را بخیه می زند و یک پانسمان بسیار کوچک در چانه انجام می دهد. این جراحی که تقریبا کوچک است و باعث تغییرات بزرگی در صورت و ظاهر شما می شود.

بهترین جراح زیبایی صورت و متخصص زیبایی 

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر