جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی چیست
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، چگونگی انجام آن و تاثیر آن بر افزایش زیبایی افراد آگاه شوید.

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی 

 بلفاروپلاستی یک عمل جراحی زیبایی برای جوانسازی پلک ها و جلوگیری از افتادگی بیش از اندازه آن است که توسط متخصص زیبایی انجام می شود. جراح زیبایی طی این عمل اقدام به بالا کشیدن چشم های افتاده و از بین بردن چربی های اضافی پشت چشم می نماید.

برای دریافت مشاوره درباره بلفاروپلاستی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی و جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی به تیم مشاوره متخصص زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ""دکتر جعفری"" مراجعه نمایید.

بسیاری از افراد برای داشتن چشم هایی زیبا و شاداب این جراحی زیبایی را انتخاب می کنند. پوست معمولا بعد از سی و پنج سالگی حالت الاستیک خود را از دست می دهد و کم کم دچار پیری پوست می شود، پوست چشم بعد از میانسالی و یا اختلالات پوستی در قسمت بالا و پایین دچار شل شدگی و حالت افتاده می شود.

چگونگی انجام جراحی زیبایی پلک

چربی های عضله پلک بسیار ضعیف و بیرون زده می شوند و به همین جهت چهره دچار تغییر بزرگی می گردد. معمولا چهره در این حالت خسته و بی حال به نظر می رسد، بسیاری از خانم ها از این بابت بسیار رنج می برند و بلفاروپلاستی را به عنوان یک جراحی زیبایی برای جوانسازی و شادابی چهره خود انتخاب می کنند.

افراد مناسب برای جراحی پلک

طبق نظر دکتر مهدی جعفری بهترین جراح زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی افرادی که دارای شرایط زیر باشند برای جراحی پلک یا بلفاروپلاستی مناسب هستند:

  • سیگاری یا الکلی نباشند
  • دارای سن بالای ۳۵ سال باشند
  • بیماری های خاص چشمی نداشته باشند
  • فردی که دارای چربی های اضافی در پشت پلک است

دکتر جعفری بهترین جراح زیبایی

دکتر مهدی جعفری بهترین جراح زیبایی و فوق تخصص جراحی با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه جراحی پلک، جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی و جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی در خدمت شماست. 

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت بهترین جراح زیبایی دکتر جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر