جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی و بررسی آن توسط بهترین جراح زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مطلب از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی دکتر مهدی جعفری با ما همراه باشید تا با جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی و تاثیر آن بر افزایش زیبایی افراد و همچنین چگونگی انجام آن توسط یک متخصص زیبایی ماهر آشنا شوید.

بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک

این جراحی زیبایی برای جوانسازی پلک ها و جلوگیری از افت بیش از اندازه آن ها کاربرد دارد. جراح زیبایی طی جراحی بلفاروپلاستی اقدام به بالا کشیدن پلک های افتاده و از بین بردن چربی های اضافی پشت پلک می کند.

جهت مشاوره درخصوص انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی صورت، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

افراد مناسب برای جراحی زیبایی پلک

بسیاری از افراد برای داشتن چشم هایی زیبا و شاداب این جراحی زیبایی را انتخاب می کنند اما باید توجه داشت که افراد مناسب برای این جراحی شامل موارد زیر خواهند بود:

  • افرادی که سیگاری و یا الکلی نیستند
  • افرادی که دارای سن بالای ۳۵ سال باشند
  • افرادی که بیماری های خاص چشمی ندارند
  • افرادی که پوست اطراف چشم آنها شل و افتاده است

سایر افراد مناسب برای جراحی بلفاروپلاستی

  • فردی که دارای چربی های اضافی در پشت پلک است
  • در پشت چشم و یا زیر آن کیسه های متورم از چربی دارد
  • شخصی که به واسطه شل بودن پوست پلک دچار اختلال در دید شده است
  • فردی که دچار پیری پوست شده است و ظاهر چشم او خسته و غمگین است

پوست معمولا بعد از سی و پنج سالگی حالت الاستیک خود را از دست می دهد و کم کم دچار پیری پوست می شود، پوست پلک بعد از میانسالی و یا اختلالات پوستی در قسمت بالا و پایین دچار شل شدگی می شوند و حالتی افتاده پیدا کنند.

مزایا و کاربرد جراحی زیبایی پلک

چربی های عضله پلک بسیار ضعیف می شوند و بیرون زده می شوند و به همین جهت چهره دچار تغییر بزرگی می شود معمولا چهره در این حالت خسته و بی حال به نظر می رسد، بسیاری از خانم ها از این بابت بسیار رنج می برند و جراحی پلک را به عنوان یک عمل زیبایی برای جوانسازی و شادابی چهره انتخاب می کنند. 

سایر مزایای جراحی پلک

جراح زیبایی و متخصص زیبایی با عمل بلفاروپلاستی بافت های اضافی اطراف و پشت آن را برداشته و زیبایی آن را بازمی گرداند، مشکلات پلک ممکن است پف های زیر چشمی و یا گودی های آن را نیز شامل شوند. رفع مشکل اختلال دید با انجام جراحی پلک مقدور بوده و میزان رضایت بیماران از نتیجه ی آن بسیار بالا خواهد بود.

 

چگونگی انجام جراحی بلفاروپلاستی

بخیه ها باید به گونه ای زده شوند تا کوچکترین اثری از آن باقی نماند، نتیجه عمل توسط بهترین جراح زیبایی دکتر مهدی جعفری بسیار دقیق و بدون هیچ گونه جای بخیه و عوارض احتمالی برای بیمار خواهد بود. عموما جراحی بلفاروپلاستی باعث ایجاد تغییرات در پلک بالا، پلک پایین یا هر دو پلک خواهد شد و از لحاظ ظاهری تغییرات چشمگیری در آن ایجاد می نماید.

اقدامات انجام شده در جراحی پلک

بلفاروپلاستی یک جراحی حساس و ظریف است که جراح با تجربه ای نیاز دارد تا بتواند به راحتی به بافت چشم ها دسترسی داشته باشد و بتواند تغییرات لازم را بدون هیچ گونه عوارضی ایجاد کند، معمولا این جراحی زیبایی با بی حسی موضعی انجام می شود و جراح زیبایی با ایجاد برش ظریف و دقیقی به پوست پلک به چربی ها و پوست اضافی پلک دسترسی پیدا می کند. بلفاروپلاستی در واقع نوعی جراحی تخلیه چربی و کشیدگی پوست پلک است که در طی آن چربی اضافی ذخیره شده در اطراف پلک بالا که ظاهر پف آلودی ایجاد می کند برداشته می شود.

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی در تهران

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی پلک، جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم می توانید به تیم مشاوره “دکتر مهدی جعفری” بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی مراجعه کنید. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری و همچنین تعیین نوبت برای مشاوره از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر