جراحی زیبایی تزریق چربی و تزریق فیلر توسط بهترین جراح زیبایی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

امروزه جراحی زیبایی تزریق چربی و تزریق فیلر کاربرد زیادی در بین خانم ها و آقایان پیدا کرده است و در آن فرد برای مدت طولانی زیبایی و جوانی را باز می یابد، با بهترین جراح زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری همراه باشید تا با این جراحی پلاستیک آشنا شوید.

جراحی زیبایی تزریق چربی و تزریق فیلر

چربی تزریق شده در جراحی زیبایی تزریق چربی و تزریق فیلر یا تزریق ژل از یک منبع مناسب از چربی برداشته می شود، چربی برداشته شده از قسمت های مختلف بدن خود فرد خواهد بود، شکم و پهلوها و محل های مناسبی برای برداشتن محسوب می شوند.

جهت مشاوره تخصصی درخصوص تزریق فیلر و انواع جراحی زیبایی از جمله جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی و جراحی زیبایی شکم به تیم مشاوره متخصص زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ""دکتر مهدی جعفری"" مراجعه نمایید.

در واقع این عمل زیبایی به همان اندازه ای که جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی در چهره تاثیر گذار است، زیبایی فرد را بعد از عمل تضمین می کند.

تزریق چربی یا تزریق فیلر

در این جراحی زیبایی میزان مورد نیازی از سلول های چربی از اندام های مختلف به صورت منتقل می شوند. نتیجه این جراحی زیبایی به صورت مشهودی قابل رویت خواهد بود، این روش از جوانسازی پوست باعث می شود تا حدودی پوست شل و افتاده پر شود و چین و چروک های عمیق و سطحی به واسطه پرشدن لایه های زیر پوستی تقریبا از بین بروند.

تزریق فیلر به عنوان روشی مناسب و کار آمد برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوستی مانند اسکارهای صورت، فرورفتگی و چین چروک صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

افراد مناسب برای جراحی زیبایی تزریق چربی

طبق نظر دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی، افرادی که دارای ویژگی های زیر باشند برای انجام  تزریق چربی، تزریق فیلر یا تزریق ژل مناسب هستند:

  • افرادی که خواستار جذابیت ظاهری باشند
  • افرادی که پیشانی آنها دارای خطوط عمیق عمودی است
  • افرادی که چین و چروک، افتادگی یا اسکار در ناحیه صورت دارند
  • اشخاصی که دچار پیری پوست و افتادگی آن شده و نیاز به جوانسازی دارند
  • اشخاصی که جای جوش های عمیق دارند و صورت آنها دچار فرورفتگی شده است

بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی

دکتر مهدی جعفری بهترین جراح زیبایی و متخصص زیبایی در زمینه تزریق چربی و تزریق فیلر، تزریق بوتاکس، جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی و سایر جراحی زیبایی خدمات ارزنده و خوبی را ارائه می دهد. همچنین می توانید برخی از نمونه کارهای دکتر را در کانال تلگرام و آپارات ایشان مشاهده کنید.


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر