جراحی بینی یا رینوپلاستی و بررسی رابطه آن با بیماری قلبی
سه‌شنبه، 03 مرداد 1402

در این مقاله با دکتر مهدی جعفری فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین جراح زیبایی همراه باشید تا با تاثیر و رابطه بیماری قلبی بر جراحی بینی یا رینوپلاستی آشنا شوید.

بیماری قلبی و جراحی بینی یا رینوپلاستی

بسیاری از افراد که مبتلا به بیماری های خاص خونی و قلبی هستند نگران از عمل بینی اند و بسیاری از سوالات مطرح شده آن ها در این موضوع خلاصه می شود که آیا بیماران قلبی می توانند جراحی زیبایی بینی انجام دهند یا خیر؟

جهت مشاوره تخصصی درخصوص جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم و سایر انواع جراحی زیبایی به تیم مشاوره بهترین جراح زیبایی و جراح بینی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه نمایید.

رابطه بیماری قلبی و جراحی زیبایی بینی

در پاسخ به سوالات مکرر دوستان عزیز باید پاسخگو بود که این جراحی زیبایی در افردی که دارای بیماری های انعقادی هستند باید با ملاحظات ویژه ای انجام شود و علاوه بر این بیمارانی که قرص های ضد انعقاد مصرف می کنند نیز باید قبل از جراحی بینی مصرف این دارو ها را متوقف کنند تا در حین عمل دچار خون ریزی های شدید نشوند. 
از طرفی ممکن است فرد دچار بیماری های قلبی باشد. بیماری های قلبی نیاز به مراقبت های ویژه ای از جانب جراح و تیم بیهوشی دارد، از طرفی جراح زیبایی باید تمامی آزمایشات لازم در جهت میزان آسیب پذیری بیمار را انجام دهد، بعد از بررسی سلامت کلی بدن می تواند به شما اعلام کند که می توانید عمل بینی انجام دهید یا خیر.

عوامل موثر بر جراحی بینی یا رینوپلاستی در بیماران قلبی

توجه به موارد ویژه ای مانند نوع بی هوشی و مدت زمان بیهوشی، مراقبت های ویژه در اتاق عمل و حضور جراح بیهوشی در چنین مواردی الزامی است. هر چند که بیماری های شایع قلبی مانند پرولاپس دریچه میترال یا شلى دریچه قلب مانع جراحی بینی نمی شوند و افراد بسیاری با وجود چنین مشکلات قلبی جراحی زیبایی بینی را انجام می دهد، اما توجه ویژه به انتخاب جراح و نیز تجهیزات کلینیک مربوطه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 
بیماری باز بودن دریچه بین دهلیزی قلبی (ASD) نیز مانع انجام عمل بینی نمی شود، توجه داشته باشید که قبل از انجام  رینوپلاستی یادآوری تمامی بیماری هایی که به آن مبتلا هستید و یا اینکه در گذشته به آن مبتلا بوده اید الزامی است و نیاز است تا جراح زیبایی از سوابق بیماری فرد به طور کامل آگاه باشد و در صورت نیاز آزمایشات لازم را در جهت ارتقای کیفیت عمل انجام دهد.

مراجعه به متخصص قلب قبل از جراحی بینی یا رینوپلاستی

در بسیاری از بیماری قلبی عروقی مانند نارسایی قلبی و یا سکته قلبی و یا ضعف عضله قلب مانند کاردیومیوپاتی مراجعه به یک متخصص قلب برای پیگیری مساله الزامی است، متخصص قلب با انجام آزمایشات و معاینه تخصصی قلب به شما اعلام می کند که این نوع جراحی زیبایی برای شما با مشکل مواجه می شود یا خیر. بنابراین سعی کنید تا تمامی موارد را رعایت کنید و راهنمایی های جراح بینی خود را به دقت عملی نمایید. در چنین شرایطی است که حتی با وجود برخی از بیماری ها نیز می توان عمل زیبایی بینی را انجام داد و از داشتن یک چهره جدید و زیبا لذت برد.

بهترین جراح زیبایی و جراح بینی در تهران

دکتر مهدی جعفری بهترین جراح زیبایی و جراح بینی در زمینه جراحی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی سینه یا ماموپلاستی، جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی و سایر جراحی زیبایی خدمات ارزنده و خوبی را ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری از طریق کانال تلگرام و آپارات ایشان اقدام نمایید.

 


با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر