جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی توسط بهترین متخصص زیبایی

در این مقاله از وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و بهترین متخصص زیبایی در تهران “دکتر مهدی جعفری” مبحث  عمل جراحی بینی فانتزی  را توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشید تا با این عمل زیبایی آشنا شوید.  

جراحی بینی فانتزی توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک

افرادی که تصمیم به انجام جراحی بینی فانتزی می گیرند، به دنبال زیبایی و انجام تغییرات بینی خود هستند. در این میان برای اشخاص زیادی این سوال پیش خواهد آمد که آیا می توانند عمل جراحی بینی فانتزی را انجام دهند یا خیر؟ یا انجام این عمل عوارض خاصی را در پی خواهد داشت ؟ به منظور انجام جراحی بینی عروسکی بیمار بعد از مراجعه به مطب جراح زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و در میان گذاشتن خواسته های خود از انجام عمل، توصیه ها و مشاوره های پزشک را دریافت کرده و متناسب با آن توصیه ها تصمیم نهایی خود را می گیرد.

جهت مشاوره تخصصی در زمینه جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، جراحی زیبایی شکم، جراحی زیبایی سینه و سایر جراحی های پلاستیک به تیم مشاوره بهترین متخصص زیبایی در تهران “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید.

به طور کلی تمامی افراد که تصمیم به انجام عمل جراحی بینی عروسکی می گیرند، هدف مشخصی دارند. در ادامه چند نمونه از این اهداف را شرح خواهیم داد :

  • جذابیت جراحی بینی عروسکی برای نوجوانان

در بینی های گوشتی به خاطر اینکه  پوست ضخیم بیشتر حجم بینی را تشکیل داده است ، تیغه میانی ساختاری قوی و محکم نخواهد داشت و در این صورت جهت کوچک کردن زیاد بینی احتمال افتادگی بینی و غیر طبیعی بودن زیاد خواهد بود. مهم است این نکته را متذکر شویم که افرادی که عمل بینی فانتزی انجام داده اند ، عمل ترمیم بینی برای آنها امکان پذیر نخواهد بود و در صورت امکان هم بسیار مشکل خواهد بود زیرا بینی فرد به قدری کوچک شده است که مشکلاتی را برای جراح به وجود خواهد آورد. به عبارت دیگر عمل جراحی بینی عروسکی برای همه افراد امکان پذیر نخواهد بود.

  • مهم بودن زیبایی ظاهری در جراحی زیبایی بینی

انجام عمل جراحی زیبایی بینی فانتزی یا رینوپلاستی از فاکتورهای مهمی برخوردار است که هم برای فرد و هم برای پزشک بسیار مهم تلقی می شود. در ابتدای انجام این عمل افتادگی نوک بینی ، برآمدگی های بینی و سوراخ بینی نیز رفع خواهد شد و بعد از این مرحله جراح به اقدامات ظریفی جهت زیباتر شدن بینی نیز خواهد پرداخت.  
این نکته نباید فراموش شود که هر چه بینی کوچک تر شود به زیبایی آن اضافه نخواهد شد، بلکه برای زیباتر کردن بینی معیارهای دیگری حائذ اهمیت است. یکی از این معیارها تناسب داشتن بینی با اجزای دیگر صورت می باشد. بینی های فانتزی نیز دارای ظاهر کوچک و سر بالا هستند، اما اگر این موارد با چهره شخص هماهنگی نداشته باشد باعث نامتناسب شدن صورت فرد می گردد. این ناهماهنگی باعث می شود در اولین برخوردی که با طرف مقابل داشته باشید، متوجه ناسازگاری بینی با صورت شما خواهد شد.

حفظ فعالیت تنفسی بعد از جراحی زیبایی بینی

یکی از نکته های مهمی که باید قبل و در حین انجام عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی در نظر گرفته شود حفظ فعالیت تنفسی از طریق بینی است. به عنوان مثال: بیماری با مراجعه به متخصص زیبایی و فوق تخصص جراحی پلاستیک درخواست به کوچک کردن بینی خود به اندازه دلخواه را می کند اما این کوچک کردن شاید مشکلات زیادی را برای شخص به همراه داشته باشد. انجام عمل جراحی بینی دارای قوانین، استانداردها و محدودیت های خاصی می باشد که انجام دادن آنها الزامی است و پزشک باید قبل از عمل این نکات برای بیمار بازگو نماید.

بهترین متخصص زیبایی در تهران

جهت مشاوره تخصصی درخصوص انواع روش های جراحی زیبایی بینی فانتزی، جراحی زیبایی سینه، جراحی زیبایی شکم و سایر انواع جراحی زیبایی می توانید به تیم مشاوره متخصص زیبایی “دکتر مهدی جعفری” مراجعه کنید. در کانال تلگرام و آپارات نیز می‌توانید برخی از نمونه کارهای دکتر مهدی جعفری را مشاهده نمایید و یا با تعیین نوبت جهت مشاوره از طریق شماره تلفن‌های بالای همین صفحه اقدام نمایید.

 

با تشکر از همراهی شما با وب سایت فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری

دکتر مهدی جعفری، عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک است. او رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دریافت کرده است. دکتر جعفری با استفاده از تجهیزات مدرن و با همراهی تیم حرفه‌ای، در زمینه جراحی های زیبایی مانند جراحی زیبایی سینه، بینی، باسن، لیپوساکشن و تزریق بوتاکس و ژل فعالیت می‌کند. او آماده ارائه خدمات به زیباجویان عزیز با توانایی و تجربه خود می‌باشد...

دسته بندی ها:

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه
اینستاگرامآدرس مطبتماس سریعدرباره دکتر